bekymra /redd

lulan

Forelsket i forumet
Off jenter er det bare meg eller er det flere der ute som kjenne på samme følelsen. .
jeg klarer ikke slappe heit av om at det kommer til å gå bra, gleder meg liksom til jeg er 6 7 uker på veg da føler jeg meg tryggere.
er så utrolig redd at noe galt skal skje. .

Jeg tror det er helt vanlig. De smertene har jeg også i magen og man blir jo redd. Men jeg tror det beste er å ikke tenke for mye på det

hehe du har nokk så rett så rett :) så det er vel bare og slappe av å ikke tenke så mye:)

Abort kan skje hvem som helst og når som helst i løpet av de første ukene, men hvis man fokuserer på det ødelegger man mye glede for seg selv!

Jeg mistet i starten av januar, nå i helga mistet ei venninne som var akkurat 8 uker på vei, men jeg er alikevel ikke bekymret :) Det føles så mye bedre å glede seg over at man er gravid, enn å bekymre seg for om noe skal gå galt

Hvis noe først går galt er det stort sett fordi det er noe galt med den lille spiren. Det syntes jeg i hvertfall er en god tanke ;) At jeg ikke mistet barnet mitt, men at det jeg hadde i magen kunne ikke bli et barn og kroppen min ordnet opp i det for meg slik at jeg i dag kan sitte med en ny og frisk spire 

Både håper og tror alt kommer til å gå bra for deg 

Rugekasse skrev:
Abort kan skje hvem som helst og når som helst i løpet av de første ukene, men hvis man fokuserer på det ødelegger man mye glede for seg selv!

Jeg mistet i starten av januar, nå i helga mistet ei venninne som var akkurat 8 uker på vei, men jeg er alikevel ikke bekymret :) Det føles så mye bedre å glede seg over at man er gravid, enn å bekymre seg for om noe skal gå galt

Hvis noe først går galt er det stort sett fordi det er noe galt med den lille spiren. Det syntes jeg i hvertfall er en god tanke ;) At jeg ikke mistet barnet mitt, men at det jeg hadde i magen kunne ikke bli et barn og kroppen min ordnet opp i det for meg slik at jeg i dag kan sitte med en ny og frisk spire 

Både håper og tror alt kommer til å gå bra for deg 

Tenker i grunn mye likt som deg, i forhold il abort.. da er det ikke friskt. men jeg er klarer ikke være 100% avslappet og nyte at jeg er gravid.. er  mye engstelig, noe som i grunn er litt tullete.. skjer det så skje det :p

Back
Topp