Bekymra.. *oppdatert*

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
*Oppdatert 15.51*

Da er jeg kommet hjem fra legen. Hadde litt proteiner i urinen, men ellers såg det bra ut.. Ingen blod.
Han ville ikke ta en GU for dersom det er en abort på gang vil det gjøre det verre for meg, det er vist ikke annet å gjøre enn å håpe på det beste som han sa.. OG skulle heller ikke ha sex på 3-4 dager. 

---------------------------------
I dag når jeg sto opp oppdaga jeg litt farge på utfloden.. Kjenner jeg blir veldig stressa og redd jeg da.  Men, det kan godt komme av samleiet som jeg hadde i gårkveld..

Hva syns dere jeg bør gjøre? Kontakte legen? Eller vente å se om det gir seg eller opptar til noe mer?

Jeg kjenner meg SÅ igjen i innlegget ditt! Aldri har vel utflod blitt studert så nøye som i disse ukene, og jeg er forberedt på blod hver gang jeg går på do!

Trøsten min er at jeg blir mer og mer kvalm og oppblåst for hver dag, og nå er jeg faktisk på grensen til spy-kvalm!!! Så langt kom jeg ikke i de to forrige graviditetene i 2011, så jeg kan snart begynne å tenke positivt!

Forstår veldig godt at du er bekymra! Men så lenge det ikke er større mengde blod, og det ikke er brunt, mørkerødt eller klumpete ville jeg tatt det med ro og prøve å stresse ned!Bruk truseinnlegg, og ikke gå for ofte på do, for da kan du få sår mus og muligens sopp hvis du tørker deg for ofte!
Det fikk nemlig jeg sist gang, og det var heller ikke morsomt emoticon

Men det er hyggelig å høre at noen av oss orker sengekos, for det gjør nemlig ikke jeg!!!
Får se om det er lyst og krefter tilstede i helga

Det sies at det er normalt med litt blod/brunt utflod etter samleie. Så lenge det ikke kommer friskt blod og/med smerte - så tror jeg det er ufarlig. Ta det med ro, slapp av litt og så ser du i løpet av dagen. 

Det går nok bra, skal du se!

Jeg er nesten helt sikker på at du kan ta det helt med ro. 
Jeg husker jeg blødde endel da jeg var 7-8 uker på vei med T, og hørte at veldig mange hadde opplevd det samme. 
Skjønner at du blir stresset, men prøv og slappe av =) 

Takk jenter <3 Dere er gode å ha.
Men jeg ringte legen min jeg, og han ville ha meg inn for en evt sjekk og samtale siden jeg er så bekymret og i tillegg til en annen sykdom som jeg har vedsiden av... 

Fint med en sjekk uansett da, det er ikke godt å være bekymret!

Jeg og graviditet passer bare ikke sammen.. Blir bare mer og mer bekymra for hver graviditet.. Godt dette er sistemann.. ;-)

Back
Topp