Bekymra :O hjelp dere:/

Engel

Forelsket i forumet

Var hos legen i går å hadde vanlig svangerskapskontroll. Tok de vanlige blodprøvene + hcg. Lege kontoret mitt stenger kl 15.00 såg de hadde ringt nå kl 16.00. Hva tror dere de vil?

Trodde ikke legen ringte hjem hvis det ikke var noe alvorlig? Huff, får ikke tak i han og nå blir jeg jo helt dårlig:( 

Pleier legen å ringe hjem for hcg? Trodde en måtte ringe selv for å høre?

JEg vet ikke.. Men kan jo hende de har kontorarbeid/papirarbeid etter stengetid..?

Det kan være hva som helst! Kanskje de har glemt å informere om noe.. ikke bekymre deg unødvendig :)

Camillemi skrev:
Det kan være hva som helst! Kanskje de har glemt å informere om noe.. ikke bekymre deg unødvendig :)

Signerer denne. Her ringer legen t alle døgnets tider, bare for å informere eller for å hørre koss d går viss snuppå e sjuk...

Det går nok veldig bra, men skal krysse fingrene for deg, så får du ringe de opp imorgen tidlig å høre hva de ville

Fikk vite nå at legen ikke var der i dag typisk:/ men sa jeg ble helt bekymra og hun kunne fortelle meg at dersom det var noe akutt alvorlig hadde de fått beskjed om å kontakte meg, så mest sannsynlig trengte jeg ikke uroe meg, så håper det stemmer. Hun leste at jeg hadde lavt jerninnhold og at det muligens var derfor han ville ha tak i meg, ellers var hcg på 50649, håper det er bra:) noen som vet?

Engel skrev:
Fikk vite nå at legen ikke var der i dag typisk:/ men sa jeg ble helt bekymra og hun kunne fortelle meg at dersom det var noe akutt alvorlig hadde de fått beskjed om å kontakte meg, så mest sannsynlig trengte jeg ikke uroe meg, så håper det stemmer. Hun leste at jeg hadde lavt jerninnhold og at det muligens var derfor han ville ha tak i meg, ellers var hcg på 50649, håper det er bra:) noen som vet?

Det hørtes jo bra ut da :) Bare å begynne på jern tabeletter :)
Var vel en råd her tidligere om hvor mye hcg skal være på, alt etter som hvor langt man er påvei.

Engel skrev:

Det tror jeg er bra ja... Det var nok sikkert pga lavt jern da..
Her har legen ringt meg mange ganger på ettermiddag, fordi han ikke har tid i kontortida.. Ene gangen var det sykemeldinga og andre gangen var det pga kvalmestillende.. og tidligere pga lillegutt. Men skjønner godt du ble redd... Så tror nok du kan slappe helt av! god klem!

Back
Topp