Bekymra for lillegutt

august11

Betatt av forumet
Lillegutt er min 8måneder gamle chihuahua.
Idag var vi hos dyrlegen, noe vi skulle vært for LENGE siden, men jeg har ikke hatt råd. Og egentlig hadde jeg ikke råd nå heller, så måtte få det på faktura... 900 kroner.. for å få vite at lillegutt har sopp og middinfeksjon i ørene, og det som bekymrer meg mest er at dyrlegen kommenterte at han hadde en veldig lang rygg. Noe som tisper har "lov" til, men helst skal chihuahua være kvadratiske... På grunn av denne lange kroppen har han litt svai på ryggen, og han er jo ikke gamle karen, og legen kjente ikke noe på ryggraden. Men det kunne bli problemer etterhvert som han blir eldre...

Jeg knytter meg veldig til dyr. Katta mi forsvant for 4 år siden. Og jeg mistet nylig rotta mi... Jeg har ikke hjerte til at det skal være en rissiko for at det kan gå galt med lillegutt også :/

I tillegg til det har jeg ikke kjent noen ting fra lillegull i magen i hele dag :/

Er "bare" 24 uker på vei, på fredag, og har morkaka mot magen å fikk beskjed om at det er normalt at jeg ikke kjenner så mye.. Og legen er overrasket over at jeg har kjent det så kraftigt som jeg har på grunn av uker og morka...
Vet ikke om det er innbillning, men nå kjenner jeg noe, men det er ikke som før... Dette kunne jeg tolket som luft bare.. Blir jo ekstra paranoid når jeg sitter å kjenner skikkelig etter og analyserer :/

Nei det er nok ikke kritiskt... Men jeg vil lillegutt det beste i verden, og kan ikke la vær å ta på meg skylden dersom han får ryggproblemer

ORIGINAL: Vugge

Først; Kjenner man ikke liv så ringer man føden!!

Og veldig synd med hunden din, men virker ikke som det var så kritisk hvertfall..

men du burde forsikre han!!! nå!

begynte å sippe på saft etter forrige innlegg... saft har vel sukker? :P

Han er veldi veldi forsikret... dyr hund i utgangspunktet.. pengemessig og for meg personlig...

krysser alle fingrer

I feel something! :D

Og nå har lillegutt fått øredråper.. IKKE populært... han klør å klør i ørene

Back
Topp