Bekymra for eldstegull :(

camilla82

Elsker forumet
Han har så masse pustestopp,griner masse om natta,fra han legger seg til han står opp, han er så sliten av dette at han sovner ute i bhg
Forferdelig å høre hvordan han sliter med å dra inn luft som etter noen pust ender i pustestopp..Har ringt legevakta nå..vi orker ikke mer, er redde og gutten er utslitt stakkar

Har bare lyst å grine jeg..han ligger å sover siden av oss i sofaen nå

Å herregud, det høres jo skikkelig skremmende ut!
Gammel er han, har han vært slik lenge? Har han diagnosen astma/bronkitt?

Håper han får hjelp og blir bedre stakkars[&o]

Har snakket med de og hun skulle få lege til å ringe meg.
Han opererte bort polypper for 1 år siden,ble bedre og snorket mindre,men nå er det blitt helt jævlig...han har ingen andre sykdommer heller...men alltid vært mye syk/forskjøla... Kommer vi ikke på sykehus så tør jeg ikke legge meg i natt[:(]

Han er 3 år

ORIGINAL: MammaOkt

Å herregud, det høres jo skikkelig skremmende ut!
Gammel er han, har han vært slik lenge? Har han diagnosen astma/bronkitt?

Håper han får hjelp og blir bedre stakkars[&o]

Huff, høres jo utrolig skummelt ut! Håper dere får hjelp. Ikke gi dere om dere ikke får hjelp med en gang! [:)] Legen min sa at det var ikke vits å ringe legevakten om det ble ille, for å lov til å reise ned. Er bare å dra sa hun, så gjør det om dere ikke får hjelp. [;)]

ORIGINAL: Mirus

Huff, høres jo utrolig skummelt ut! Håper dere får hjelp. Ikke gi dere om dere ikke får hjelp med en gang! [:)] Legen min sa at det var ikke vits å ringe legevakten om det ble ille, for å lov til å reise ned. Er bare å dra sa hun, så gjør det om dere ikke får hjelp. [;)]

Ja, vi får gjøre det!

ORIGINAL: mine2barn85

uff, det hørtes skummelt ut[:o]  håper virkelig dere får kommet inn på sykehuset, sånn at dere får vite hvorfor det skjer..

god bedring til gutten din[:)]

uff, det hørtes skummelt ut[:o]  håper virkelig dere får kommet inn på sykehuset, sånn at dere får vite hvorfor det skjer..

Det er nok pga polypper og mandler det skjer og han i utgangspunktet er trang i ØNH, men det hjelper oss så lite nå, vi må ha noe som hjelper han nå føler jeg[:(]

Off så skummelt [:o][:o] Håper dere får hjelp

Masse god bedring til gutten din [:)]

Legen ringte oss, vi kunne komme om en time...smbo reiser og jeg får være hjemme å passe minsten, men det er ikke snakk om at vi gå gjennom en natt,vi skal ha hjelp, heldigvis er sambo ganske så ufin hvis de blir vanskelige.

Nå sitter han rett opp og ned å sover stakkars..

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

ORIGINAL: camilla82

Legen ringte oss, vi kunne komme om en time...smbo reiser og jeg får være hjemme å passe minsten, men det er ikke snakk om at vi gå gjennom en natt,vi skal ha hjelp, heldigvis er sambo ganske så ufin hvis de blir vanskelige.

Nå sitter han rett opp og ned å sover stakkars..

Huff, stakkar, stakkar liten!! [&o][&o][&o]
Sender dere mange gode tanker, håper dere får den hjelpa dere trenger på sykehuset!

Nå har sambo reist avgårde på legevakta *tvitvi*
Burde lagt meg nå,men klarer ikke sove før jeg vet hva som skjer videre..

Uff, sambo ringte meg når han kjørte bil, han måtte sitte å riste i Elias når han fikk pustestopp...ikke mye gøy det der altså.

huff huff.. krysser fingrene for at dere får hjelp...  trøsteklem til deg

ORIGINAL: mirakelimage

huff huff.. krysser fingrene for at dere får hjelp...  trøsteklem til deg

Takk takk. BV er gått å ha nå, tenker på noe annet, svarer på litt tråder osv[;)]

Elias blir lagt inn til opservasjon i natt.
Legen holdt på å sende han hjem, tok sånn pustestopp test og mente det ikke varte lenge nok. Fikk forstøverapparat...men det hjalp ikke i det heletatt, og etter at Elias hadde sitti der å sovi og legen fikk se hvordan han puster ringte han endelig Ahus!!!
Jeg er så glad og litt trist...for skulle så gjerne vært med,men må jo være her å passe minstemann, svigerfar skal være med til Ahus,for noen må sitte bak med Elias å riste i han[:(][:(][:(] Føler jeg ikke strekker til nå...[&o][&o][&o][&o]

Off stakkars liten. Så bra at han fikk komme inn på ahus da.
Kan bare ønske han masse god bedring.

Klem klem

Stakars liten [&o] men så bra at han ikke ble sendt hjem da, nå får han hjelpen han trenger og kanskje de finner litt ut av det [:)]

Hold oss oppdatert fremover da og god bedring til gutten din[:)]

Nå er vi hjemme igjen. Elias har liggi til observasjon, de fant at han hadde hyppige pustestopp og litt lav metning av oksygen, men dette var visst ikke farlig. De sendte henvisning til ØNH dagkirurgi slik at vi regner med operasjon om 14 dager.

Back
Topp