Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei,
jeg var hos legen i 5.uke og han ba meg ta en urinprøve for å få bekreftet graviditeten. Blodprøve var ikke nødvendig (den tok vi på en senere kontroll). det var veldig spennende å få bekreftet graviditeten! [;)]
jeg fikk aldri bekreftet svangerskapet mitt hos legen eller jordmor - første gangen jeg ble sjekket om jeg faktisk var gravid var forrige uke (uke16) da jeg var og fikk høre hjertelyd.
Testene de har på legekontoret er ikke noe sikrere enn hjemmetestene, så det er ikke noe poeng å sjekke hos legen om du har en positiv test hjemmefra (og om du er som meg så har du vel tatt mer enn en test, bare for å være sikker??)
Jeg er nok som mange andre her inne litt testoman. Så 1 positiv QR test og 2 positive CB digital tester i går og i dag. Så da er jeg vel egentlig ganske sikker. [8|]
Tenkte å bestille time iløpet av uken hos legen min pga stoffskiftet, så da kan jeg jo høre om de vil at jeg skal ta med urinprøve da.
Og da skal jeg klare å karre til meg en tidlig ul også. [:)]