Bekreftelse

solsnuppa

Glad i forumet
Dere som har sendt inn papirene til nav, hva sendte dere med som bekreftelse på at dere venter baby??
Holder det med kopi av helsekortet, eller fikk dere en bekreftelse av lege/jordmor?

Jeg ringte legen og dem skrev en lapp hvor det står at de bekrefter at jeg har termin da... ;) Vet ikke om det holder jeg :S har ikke sendt enda, men tenkte å å prøve med det ;)

fikk en bekreftelse av JM med termindato på...

Ok, da har jeg sendt legen min en melding og det skulle hun ordne. Da vet jeg at det ihvertfall ikke blir noe tull med papirene hos nav.
Synest at det er nok tull med de i utgangspuntet...[;)]

Jeg gikk frem og tilbake 3 ganger jeg.. først var ikke helsekortet nok så fikk jeg en bekreftelse av lege om når min termin var men det var ikke godt nok fordi det ikke sto hvor mange UKER jeg var på vei såååååå fikk jeg beskjed om at helsekortet var nok så lenge de hadde rysset av at jeg var 26 uker allerede...[:@][:@][:@]

så jeg gav de ALLE papirer og fikk brev om at saken var under behandling og at jeg ville få svar innen 3 mnd

jeg tok kopi av helsekortet for gravide + kopi av det arket som fulgte med etter UL. På nav i Harstad sa de at det holdt med kopi av helsekortet. Men Nav har nu så mange meininge, man får aldri samme svar på det man lurer på, syns eg da [;)]...

Jeg sender med kopi av helsekortet [:)] Det sendte jeg med sist, å det holdt da [:)]

fikk bekreftelse fra legen.. tok bare en tlf og så kunne jeg hente det noen dager senere.. 

Jeg/ sjefen la ikke ved noe spesielt...har ikke hørt noe om at det er nødvendig heller...her iallefall ikke [:)]
Og min søknad er godkjent [;)]

Sendte med kopi av brevet jeg fikk med etter UL jeg der det står termin dato ut i fra UL.

Jeg fikk bekreftelse fra jordmor. Har en venninne som sendte kopi av helsekortet og det gikk fint da..

Back
Topp