Bekreftelse på termindato

madison25

Glad i forumet
...Hvordan ser denne ut hos dere? Sist svangerskap fikk jeg et eget ark hvor legen min skrev en liten notat hvor hun bekreftet termindatoen, slik at jeg kunne legge ved hele dette arket med søknaden til nav. Men denne gangen skrev legen min det bare inn på det blå ultralydarket og mente jeg bare kunne ta kopi av dette. Kan jeg egentlig det? :anyone

Jeg fikk eget ark fra jordmor der hun bekreftet terminen min.. Aner ikke om du bare trenger det som legen din sier.. Men det er jo bare å stikke innom nav å høre med de.?

Jeg fikk også eget ark hos jordmor

BV app

Jeg fikk et eget ark jeg og. Trodde man måtte ha en bekreftelse som var datert etter du var 26 uker på vei? Men er ikke helt sikker. Har ikke satt meg så mye inn i det ;)

...Hvordan ser denne ut hos dere? Sist svangerskap fikk jeg et eget ark hvor legen min skrev en liten notat hvor hun bekreftet termindatoen, slik at jeg kunne legge ved hele dette arket med søknaden til nav. Men denne gangen skrev legen min det bare inn på det blå ultralydarket og mente jeg bare kunne ta kopi av dette. Kan jeg egentlig det? :anyone

Har hørt at kopi av ul arket eller helsekortet ikke er guldig lenger... :/

Nye regler er at en skal få eget ark etter svangerskap uke 26 så bekreftelse.. annrt er ikke godkjent lengre fikk jeg beskjed om fra nav da jeg snakket med de :-)

Nye regler er at en skal få eget ark etter svangerskap uke 26 så bekreftelse.. annrt er ikke godkjent lengre fikk jeg beskjed om fra nav da jeg snakket med de :)
Åååhh.. sykt irriterende av legen min. Jeg fikk ikke engang en kopi av det blå arket, hun bare skrev direkte på originalen og sa at den kopien måtte jeg ta selv.. Tror jeg skal ringe til jordmoren min å høre om hun kan skrive et eget ark til meg så kan jeg bare stikke innom å hente det der..

Fikk også ark hos jm, 3 faktisk! :)

Oi, dette visste ikke jeg. Sendte akkurat papirene til NAV igår men jeg la bare ved helsekort for gravide hvor det står at jeg ved forrige kontroll var i uke 27. Bør jeg få sånt ark fra jordmor og sende inn på nytt?

Første gang leverte jeg kopi av helsekort å det ble ikke godkjent. Så sist og denne blir det bekreftelse på ark fra jm/lege slik det står at man skal.

De kontor damene bekreftet at jeg var 29+5 i dag så signerte legen og arket stemplet !!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Leverte kopi av helsekort med kontroll i uke 27 eller 28 sist (2011) og det gikk helt fint :)
Ja, men nå er det nye regler på dette. Men for all del, er ikke første gang nav kontorer i forskjellige komuner følger forkjellige regler. Men nå skal jo alt sendes inn til samme scanning kontor. Hadde anbefalt å ta en kjapp tel til nav 55553333 for å høre. Da det er sykt irriterende å få papirene ikke godkjent pga en feil fra noen andre...

Back
Topp