• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bekreftelse fra legen

lene89

Glad i forumet
Den bekreftelsen fra legen som må sendes inn med papirene til nav trenger man lege time for å få den eller kan man bare ringe ned å få dem til å skrive så bare hente den i luken.var hos legen i dag men glemte det helt ut..

Jeg fikk fra jordmor, om det er den bekreftelsen på at du er gravid og mer enn 26 uker på vei du mener? :-)

Ja det er den bekreftelsen jeg tenkter på:) da får jeg ringe ned i morgen og høre:)

bare gikk ned til legen jeg fikk den med en gang

Fikk fra jordmor jeg,bare ringte og kjørte innom å hentet den:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ringte legen i dag, men fikk beskjed om at "det haster da ikke, legen er borte og er ikke tilbake før 6mars, og trenger da virkelig ikke den før da" Prøvde å forklare at jeg må sende inn papirer til Nav, for det kan ta tid med behandlings tiden. Til ingen nytte.. Fikk da beskjed om at "du kunne jo ha ordnet det når du var inne den 18". Men da var jeg faktisk ikke inne til legen.. Fryktelig irriterende og egentlig en ganske nedtalende måte å prate til meg.. Så nå sitter jeg her og er skikkelig irritert på hun sekretæren, for at hun greier å ødelegge humøret mitt!
MAKAN!!

Ringer til helsestasjonen og får det derifra.

Så unødvendig å snakke sånn til deg. Burde jo også være litt snill med tanke på at man har mye hormoner. Blei litt irritert selv her nå hehe

Så unødvendig å snakke sånn til deg. Burde jo også være litt snill med tanke på at man har mye hormoner. Blei litt irritert selv her nå hehe
I KNOW! Utrolig unødvendig!
Ringte helsestasjone, og SELVSAGT skulle de ordne det. Så jeg skal hente den på torsdag når jordmor er der.

Back
Topp