mammaFisk
Elsker forumet
Vi har nok kanskje ikke gjort de beste kjøpene ang bilstoler til VÅRE barn. Dvs noen andre er sikkert fornøyde. Min 3 åring, 12 kg, 94 cm lang og klager ikke over å sitte bakover. Men han har acta graco duologic og har begynt å bli for hard for han å sitte i. Han er jo ganske tynn denne gutten min, så han har røde merker på rygg etter stolen etter litt lengre turer[:(]. Vi har også en graco cosmic comfort. Men den synes vi er sååå trang til han.
Så har vi jo mini på 8mnd som snart må opp i en annen stol. Så aller helst vil jeg kvitte meg med begge stolene til 3 åringen og starte forfra[;)].
Dumt å kjøpe et bakovervendt stol til han nå og kjøpe nytt om ett år når han vil sitte andre veien. Kombistoler er jo ikke å anbefale... Han er jo ikke 15 kg heller...
Mini kan vel i utgangspunktet arve comforten, men sitter så rett i den...
Vi har ikke veldig bra økonomi, men dette er jo noe vi må prioritere. Og kjøpe brukt av ukjente er ingen alternativ...
Noen med noen gode råd eller tips?? Håper virkelig det!!![:D]
Så har vi jo mini på 8mnd som snart må opp i en annen stol. Så aller helst vil jeg kvitte meg med begge stolene til 3 åringen og starte forfra[;)].
Dumt å kjøpe et bakovervendt stol til han nå og kjøpe nytt om ett år når han vil sitte andre veien. Kombistoler er jo ikke å anbefale... Han er jo ikke 15 kg heller...
Mini kan vel i utgangspunktet arve comforten, men sitter så rett i den...
Vi har ikke veldig bra økonomi, men dette er jo noe vi må prioritere. Og kjøpe brukt av ukjente er ingen alternativ...
Noen med noen gode råd eller tips?? Håper virkelig det!!![:D]