Bekledning på natta?

Mary Evelyn

Glad i forumet
Hva har dere på barna når de skal sove? Mini har begynt å sparke av seg dyna, så jeg forsøkte sånn "sovepose", men det ble jo alt for varmt for han. Nå ligger han i nattdrakt under ei tynn sommerdyne. Tror jeg har en unge som lett blir veldig varm. Mn så er han forkjøla også - vil ikke at han skal ha det for kaldt:-/

Kun bleie, uten dyne. Er umulig å få levelig temperatur på soverommet om dagen. Har oppe vinduer og vifta i taket står på, men det hjelper dårlig når det er over 20grader ute til langt på natt. (er for øvrig rundt 30 grader på rommet nå om dagen, og han er veldig varm av seg)

* æpp'n *

Lillegull sover somregel i nattas med armer og føtter, noen med hel fot andre uten. Hun pleier ha på dyne (halvtykk helårsdyne) men nå i varmen ligger dynen bare ved siden av så hun kan kose med den. I dag er der 28 grader på soverommet så da ble det bare øverste del av en todelt nattas, bomullstrøye - og bleie. Er varmt! Prøver å tenke hva jeg hadde likt å sove i selv, og kjenne om hun blir svett eller ei :) så lenge der ikke er gjennomtrekk kan de fint ligge uten dyne tenker jeg

Lille her har brukt sånn sovepose en stund nå, når det var kaldt hadde hun den med dyne oppå,nå har hun kun den. Har på nattdrakt med fot inni.. Når det var veldig varmt hadde hun korterma body inni.. Hjemme er det veldig greit for vi får det deilig på soverommet ved å sette varmepumpa på air condition før vi legger oss og har døra til soverommet åpen. Det blåser ikke rett inn, så da går det fint, blir vel rundt 20 grader der inne..

Her har jeg på han pyjamas med kort arm og bare til knærne, og et tynt teppe over han. Han her er og veldig varm av seg.

Nå når det er så varmt ligger hun i kortarmet pysj. Hun sparker av seg dynen, men er varm nok uten nå. :)

Har noen pysjer med korte armer og føtter, men nå som det har vært så veldig varmt har jeg hatt en tynn kortarma body (for at hun ikke skal bli så kald på brystet) Har en dun-helårs dyne, men synes den kjennes varm ut, så har bare tatt et av dynetrekka hennes og lakt over. Og utpå natta når tempen har gått litt ned her inne, så tar jeg dyna over ;)

Tenker også på hvordan jeg kler på meg selv, og hva jeg synes er deilig :) Lille her er og veldig varmblodig av seg! Og vil ikke kle på for mye som du sier.

*mobil app*

Mi bruker kun bleie nå om natta, og helårsdyne, er så varmt på soverommet, vi sover med vinduet oppe, men jeg ligger oppå dyna :) Om det er litt kjøligere bruker hu korterma/bein pysj, men når hu våkner for mat har hu da som regel sparket bort dyna :p Men bedre at hu gjør det istedenfor å fryse syns jeg :)

Her har hun begynt å sparke av seg dynen. I denne flotte sommertemperaturen vi har her ligger hun i både body og strømpebukse med pysjamas over. Hun har blitt forkjølet, så vil ikke at hun skal ligge kald uten dyne hele natten. Har forøvrig blitt lovet varmere vær fra i morgen av, så da satser jeg på at vi går litt ned på bekledningen også...

Her bruker vi pysj og tynn helårsdyne til vanelig, men nå i disse varme dager har han sovet i kortarmet body og tynt pledd. Legger på han dynen utpå natten når det er litt bedre temp. Min har også vært forkjølet og hoster litt enda, derfor noe på . Vi har det forferdelig varmt på rommet om dagen :-/

Puh.. Her er det 26 g på rommet:-/ blir bare bleie i natt. Får sjekke kroppstemperatur ved 1 amming.

Kun bleie. Storesøster har bare truse. Varme barn...

I kveld er det bare bleie og singlettbody, er hos svigers og det er kvalmende varmt her... Og håpløst lyst på rommet... Bah... Har prøvd å få lille til å sove i 1,5 time nå... Ammet henne i søvn to ganger,men så fort jeg legger henne fra meg våkner hun igjen... Håpløst! Heldigvis kom fruen opp og tok over litt byssing nå!

Kun bleie. Storesøster har bare truse. Varme barn...
Uff da.. Tar litt lengere tid her også når det er så varmt. Ligger i bleie og med laken nå.. Soverommet her er reine sauna:-/ vi har kveldsolen inn på soverommet. Håper vi får en ok natt! Håper dere andre også får en god natt:-)

Her har lille❤ lett forhøya temp etter vaksina i tillegg til varmen... Så ligger i bare bleia ved siden av meg :) Blir enda mer kosejente når hun ikke er helt i form❤ Pappan gikk på gjrsterommet så vi skal slippe å ligge klistret i varmen ;)

*mobil app*

Back
Topp