Bekledning i vogn - vår

carro4

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
Det begynner å bli vår i lufta (foreløpig, vi bor trossalt i Norge).

Mini er veldig varm så vi har kun brukt vanlig klær og en veldig tynn ulldress i vognposen, og nå holder hun på å svette bort nedi der. Det har nok vært hverfall 10 grader i vogna på de siste trilleturene.

Hva bruker dere på baby og i vogna i varmere vær?

Vurderer vårpose, men burde man ha skinn/ull nedi nå når det ikke er alt for varmt enda?
 
Sniker
I sånn vær du beskriver nå har vi i bagen brukt dyne og ullteppe i stedet. Har ligget på lammeskinn, det bruker vi sommer som vinter :) Det forhindrer varme babyer å bli svette/klamme om sommeren også.
Trenger litt mer tøy på med teppe og dyne, men lettere å regulere ved å ta vekk teppet eller løfte litt på dyna om man triller i sola.
 
Det begynner å bli vår i lufta (foreløpig, vi bor trossalt i Norge).

Mini er veldig varm så vi har kun brukt vanlig klær og en veldig tynn ulldress i vognposen, og nå holder hun på å svette bort nedi der. Det har nok vært hverfall 10 grader i vogna på de siste trilleturene.

Hva bruker dere på baby og i vogna i varmere vær?

Vurderer vårpose, men burde man ha skinn/ull nedi nå når det ikke er alt for varmt enda?
Tenkt på det samme som deg. Det har blitt betydelig varmere, men kun for ei kort periode. Så veldig vanskelig. Jeg tror jeg hadde ikke lagt vekk vinterposen ennå, men gått for en vårpose med lammeskinn under og så heller regulert med klær. Tenker i hvertfall å gjøre det :happy: Så krysser jeg fingrene for mer stabile temperaturer fremover. Hater sånn mellomstadiet, synes det er vanskelig å kle meg selv :p
 
Tynn ulldress i dunposen. Snurper den heller ikke så mye sammen før jeg gjorde i den kaldeste perioden :happy:
 
Back
Topp