Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt vanlige klær.Vi skal i vår første barnebursdag. Bursdagen skal holdes på et lekeland så stor kjole blir ikke så praktisk å kle henne opp i, men tenker fin stretchy bukse/tights og bluse/genser ? Hva kan jeg som voksen komme i ?
![]()

Men vi er alltid på Leos de gangene vi har ungene med til Trondheim - og jeg løper alltid rundt overalt med yngste ungen. 
Har sett andre bursdagsselskap der barna er stivpyntet og sett/tenkt det er vanskelig for barna å leke ordentlig. Tusen takk til alle for fine svar!
Så det er ikke vanlig at man er pyntet til barnebursdag? Sist jeg var i barnebursdag var jeg 15 og det var til noen litt ute i slektenHar sett andre bursdagsselskap der barna er stivpyntet og sett/tenkt det er vanskelig for barna å leke ordentlig.
Jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente. Om de voksne er med barna overalt eller om de blir sittende i bursdagslokale/kafén. Mest sannsynlig vil frøkna ha meg i nærheten, men kan hende hun overrasker med å være tøff når det er et sted hun er kjent og med kjente barn. Blir gøy å se![]()
Ikke på sånne steder. Der er det viktig at barna har behagelige klær som ikke hekter seg fast i ting.Tusen takk til alle for fine svar!
Så det er ikke vanlig at man er pyntet til barnebursdag? Sist jeg var i barnebursdag var jeg 15 og det var til noen litt ute i slekten
Jeg aner ikke hva jeg kan forvente eller om de voksne er med barna overalt eller om de blir sittende i bursdagslokale/kafén. Mest sannsynlig vil frøkna ha meg i nærheten, men kan hende hun overrasker med å være tøff når det er et sted hun er kjent og med kjente barn. Blir gøy å se![]()
Ikke på sånne steder. Der er det viktig at barna har behagelige klær som ikke hekter seg fast i ting.
Vanlig bursdag hjemme pynter man seg gjerne til, men de aller fleste bursdager nå ser ut til å være av den litt mer spesielle sorten(utendørs, lekeland, gravity, svømmehallen etc.) Da er ikke pyntet nødvendigvis det man tyr til![]()
på lekeland pleier ungen å være kledd praktisk, men gjerne litt halvpent. Noen er stivpyntet, men det er upraktisk. I barneselskap ellers er ungene pyntet. Men foreldre som er med som følge pleier ikke pynte seg. I familieselskap pynter man seg (som da du var 15, da var jo du gjest), men når man følger ungen sin i selskap til deres venner, så er det ikke vanlig. Trenger jo ikke komme i saggete joggebukse (men det skjer det også ja) jeg tar gjerne sånn "jobb-presentabelt" (men det spørs jo hvor en jobber)
Jeg har opplevd begge deler, men på lekeland er bevegelighet det viktigste. Ingen som hadde skjorte eller stive penklær av ungene. Og de voksne har bare vanlig klær.
Jeg sender med penklær om det er vanlig innebursdag, men ingen bryr seg om noen er mer eller mindre pynta enn en annen![]()