Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gira
skjønner det[:D] selv om jeg hater sånne tråder selv......
ORIGINAL: SanderogSabinemamsen
ORIGINAL: gira
skjønner det[:D] selv om jeg hater sånne tråder selv......
bare pass på at det er godt merka så kan man velge om man vil gå inn eller ei.... kjenner jeg får frysninger av sånne ting å kjenner tårene står i øynene mine,.....
ORIGINAL: blomsten min
synes selv at det er godt at det er fokus på sånne ting! Mye værre at alt blir hysjet ned og forbrytere kan fortsette i samme løp.!!
Det sto jo ikke noen ekle/støtende ting i den linken du la ut, det jeg tenkte etter å ha lest artiklen var BRA! Ennå flere tatt og flere barn som kanksje blir reddet.[8|]
synes selv at det er godt at det er fokus på sånne ting! Mye værre at alt blir hysjet ned og forbrytere kan fortsette i samme løp.!!
Det sto jo ikke noen ekle/støtende ting i den linken du la ut, det jeg tenkte etter å ha lest artiklen var BRA! Ennå flere tatt og flere barn som kanksje blir reddet.[8|]
ORIGINAL: Destiny85
Jeg mener faktisk at du ikke har noe å unnskylde deg for, verden kan være grusom til tider! Og jeg får meg en "wake up call" når jeg leser sånne saker, for jeg er ganske naiv av meg!
På et forum med mødre så mener jeg faktisk at det er greit at sånne saker blir diskutert, og om noen har opplevd noe lignende så kan man komme med innspill med faresignaler man kan se etter osv. For dessverre er det mange unger som blir utsatt for overgrep av sine nærmeste, og det kan ta mange år før det kommer opp... Selv har jeg familie og venner som har vært utsatt... ei venninne tok livet sitt til slutt... da hadde hu blitt misbrukt i 10 år, og foreldrene hennes ante ikke noen ting før det var forseint.
Nå etter hu er død så ser de "tegnene", litt for seint...
ORIGINAL: Juliette
Fint du tok det sånn da. Syns ikke artikkelen var spekulativ, var rene fakta. Men ser nå at vi ikke skal sette fokus på slike tema på bv...