Beklager

Juliette

Forumet er livet
Var ikke meningen å støte noen med tråden min (linken). Ville bare vise min medfølelse for de som har det så vondt. Var godt ment[:(]

skjønner det[:D] selv om jeg hater sånne tråder selv......

Er den blitt slettet eller ?![:-]

ORIGINAL: gira

bare pass på at det er godt merka så kan man velge om man vil gå inn eller ei.... kjenner jeg får frysninger av sånne ting å kjenner tårene står i øynene mine,.....

synes selv at det er godt at det er fokus på sånne ting! Mye værre at alt blir hysjet ned og forbrytere kan fortsette i samme løp.!!

Det sto jo ikke noen ekle/støtende ting i den linken du la ut, det jeg tenkte etter å ha lest artiklen var BRA! Ennå flere tatt og flere barn som kanksje blir reddet.[8|]

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

ORIGINAL: gira

bare pass på at det er godt merka så kan man velge om man vil gå inn eller ei.... kjenner jeg får frysninger av sånne ting å kjenner tårene står i øynene mine,.....

Den ble slettet med det samme, fikk pm fra mod om at jeg måtte merke den. Så da gjorde jeg det, men så ble den slettet igjen

ORIGINAL: blomsten min

synes selv at det er godt at det er fokus på sånne ting! Mye værre at alt blir hysjet ned og forbrytere kan fortsette i samme løp.!!

Det sto jo ikke noen ekle/støtende ting i den linken du la ut, det jeg tenkte etter å ha lest artiklen var BRA! Ennå flere tatt og flere barn som kanksje blir reddet.[8|]

Fint du tok det sånn da. Syns ikke artikkelen var spekulativ, var rene fakta. Men ser nå at vi ikke skal sette fokus på slike tema på bv...

synes d samme sjøl

ORIGINAL: Destiny85

Jeg mener faktisk at du ikke har noe å unnskylde deg for, verden kan være grusom til tider! Og jeg får meg en "wake up call" når jeg leser sånne saker, for jeg er ganske naiv av meg!
På et forum med mødre så mener jeg faktisk at det er greit at sånne saker blir diskutert, og om noen har opplevd noe lignende så kan man komme med innspill med faresignaler man kan se etter osv. For dessverre er det mange unger som blir utsatt for overgrep av sine nærmeste, og det kan ta mange år før det kommer opp... Selv har jeg familie og venner som har vært utsatt... ei venninne tok livet sitt til slutt... da hadde hu blitt misbrukt i 10 år, og foreldrene hennes ante ikke noen ting før det var forseint.
Nå etter hu er død så ser de "tegnene", litt for seint...

Ja. Men det skal visst ikke bli tatt opp her inne, den ble jo slettet..Vil man sette fokus på slike tema, så får man da gjøre det i andre forum..

ORIGINAL: MorraTeFreja

Som jeg sa i den andre tråden, Juliette, jeg er ikke ute etter å "ta deg" på noen måte.
Men ja, jeg ble støtt av tråden.

Men hva mener du med støtt? Sånn egentlig?[:)]

ORIGINAL: Juliette

Fint du tok det sånn da. Syns ikke artikkelen var spekulativ, var rene fakta. Men ser nå at vi ikke skal sette fokus på slike tema på bv...

Det er synd ja... [&o]

Synes ikke du skal unnskylde deg for å legge ut den tråden...

Jeg gikk ikke inn på linken, for jeg klarer ikke slike linker....
Men jeg trenger noen ganger en påminner om at alle ikke har det like godt som meg og mine....
Verdenen vår kan være grusom.....

Her inne diskuteres både det ene og det andre, og det er ofte noen som blir støtt av innholdet i tråder/linker/diskusjoner....
Vi skal alle få lov til å reagere, men vi skal vel også få lov til å ta opp ting når det blir lagt frem på en saklig måte?

Jeg synes ikke du har noe å unnskylde.
At noen ble støtt er forståelig, men det er blitt lagt ut lignende linker før uten at de er blitt slettet.
Men BV skal vel ikke brukes til et opplysningssted, for her skal vi bare snakke om det som ikke kan støte folk og som ikke blir slettet (religionshets, abort, voldtekt mot voksne osv)

Må innrømme jeg skvatt litt av reaksjonene. Jeg har respekt for de som finner det støtende, men skulle vel ønske det kunne formidles uten en masse spyansikter ( sikter ikke spesielt til MorraTeFreja nå, men generelt)og kommentarer som "jeg fatter ikke hvorfor du har behov for å legge ut dette" osv. Syns det var helt greit at den ble slettet, men ble i dårlig humør da jeg leste enkelte kommentarer i andre tråder. Så da logget jeg bare av. Når jeg blir provosert, irritert og forbanna logger jeg meg heller av enn å begynne å bråke her inne. Så jeg tror jeg logger meg av, igjen...

God natt alle sammen[:)]

Back
Topp