Beklager!

Nussenasse

Elsker forumet
For noen dager siden sa jeg i en tråd om tannebisser, at det ikke var grunn til bekymring for biting i puppen før de fikk tenner oppe. Dette pga at tungen ligger over tennene nede. Jenta mi hadde ta akkuratt fått tenner og jeg var fremdeles i god tro!

Men det er stor grunn til bekymring. Jeg ble bitt i puppen av mitt lille rovdyr (mener det ikke stygt vennen) for noen dager siden. Har nå et dybt sår som det væsker værk ut av. Og tror dere ikke at hun bet i samme pupp igjen i stad. Jeg holdt seriøst på å svime av der jeg satt! Det er så vondt vondt vondt vondt! Hver gang jeg ammer nå, så svetter jeg skikkelig!

Så jeg beklager herved at jeg kom med en sånn utalelse om noe jeg egentlig viste lite om!!!!!

Får håpe dere får barn som meg da! Aleksander fikk ikke tenner før han var 11 1/2 mnd. Og da ville han ikke ha pupp lenger...hehe

au au au! Det kan ikke være godt. Derfor jeg ikke vil amme adrian mer enn 6 månder. jeg tør ikke[:o]
God bedring!

Det hørtes j..... vondt ut. Hadde nok vurdert å slutte selv.

Uff da. Hørtes utrolig vondt ut. Fikk skikkelig vondt av deg nå.

Uffda...det var jeg som skrev om tannebisser [:)]

Hørtes neimen ikke godt ut, syns jo det er drit vondt bare nå når hun biter gommene sammen uten tenner[&:]...............Men det ordner seg vel[:)]

Lykke til med amminga da, har noe å se frem til jeg nå skjønner jeg..hehe[:D]

Hørtes ikke godt ut nei. Hvis ikke det gror kan du kjøpe en slik sugekopp og sette utapå puppen som hun må suge igjennom. Biter hun da så blir det ihvertfall ikke rett i puppen. Lykke til!!![:)][:)]

Tusen takk alle sammen! I dag værkesåret begynt å bli bedre. Trodde kanskje at jeg måtte til legen å fu Fucidin, men det ser bedre ut nå så da tror jeg det skal gå greit!

Nå føller jeg skikkelig godt med på ungen når hun spiser, for det går en liten f i øya hennes før hun biter, og da bare tar jeg henne bort. Det blir ikke så ofte amming her fremover, men jeg har bestemt meg for å holde på til hun er året.... Så håper jeg klarer det!

Jeg skal tenke på den beskyttelsesaken og kanskje bruke den så lenge hun klør så fælt. Jenta mi tar ikke flaske.
Ellers så har jeg på følelsen at det hjelper å bare gi henne pupp når hun er virkelig sulten og så ta hu bort før hun begynner med kosepupping(for da er det sikkert litt fristene å ta seg en smakebit).

Jeg er nå kjempe glad for at hun har fått tenner så sent, stakkars dere som har barn som får det tidlig!

Au det hørtes vondt ut..
Eg hylte som en stukken gris eg når mine gjorde det, dei gjorde det bare ein gang[;)]

Huff, det høres forferdelig vondt ut... Heldigvis er ikke min gutt begynt å bite, han fikk første tanna da han var fire måneder, og nå har han 8.....

Back
Topp