Beklager!

Råsa Muffin

Gift med forumet
Jeg vil bare beklage så mye, og JA jeg skammer meg for at har glemt bort hele greine! Jeg er IKKE en som ikke gjør opp for meg, og jeg har aldri latt dette skje noen gang, og jeg har vært med mange ganger. Så jeg håper inderlig ikke at dere tror at jeg er en som bare gir F. Nytt nick og ny profil er fordi jeg ikke kommer inn på Råsa Muffin, får ikke til passordet.
Men nok en gang, jeg beklager så fryktelig mye! Og det er selvfølgelig en pakke på vei til Linnea i posten nå!
Håper hun blir fornøyd [:)]

det er ikke slik jeg kjenner deg her inne nei, men jeg må innrømme at jeg har lurt litt i det siste.. så lenge ting blir gjort opp er jeg fornøyd

Og det er jo ikke så rart! Hadde jo reagert selv jeg, om det hadde vært noen andre. Så det har jeg full forståelse for [:)]

så bra at du gjør opp for deg!![:)] Blir sikkert kjekt med en gave på etterskudd og, for Linnea[;)]

Godt å høre at det er ordnet oppi.. Jeg stussa litt selv, for du virker jo som en ærlig person..[:)]

Glad for å høre at dere har det inntrykket av meg før dette, håper ikke det ble veldig svekket pga det her [&:][:)]

ORIGINAL: Råsa Sjakkruter

Glad for å høre at dere har det inntrykket av meg før dette, håper ikke det ble veldig svekket pga det her [&:][:)]

Nei, herlighet! Du har jo rettet opp i feilen.. [;)][:)]

Linnea gleder seg stort til det dukker opp pakke i posten over helga [:D]
Fortalte det til ho i går [;)]

Og ho er jo dobbeltheldig ho da, for det kom jo en helt fantastisk
trøstegave i tillegg [:D]

Må innrømme at jeg syns det var noe rart ja! For jeg hadde ikke det inntrykket av deg Råsa! Syns det er bra at du gjør opp for deg. Så inntrykket mitt av deg er ikke blitt svekket![:D]

Kan det være at du svever på en sky av kjærlighet om dagen, da kan fort ting gå i glemmeboken.

spørs om hun ikke sitter på en rååååsa sky og glemmer oss gamledamene på forumet ja... [:D]

Hehe, dere er jo såå søte [:D][:D]
Er nok litt på en råååsa sky, men skulle ikke glemt det likevel [;)]
Og selvfølgelig ordner jeg opp når det er noe, skulle da bare mangle!

Back
Topp