BEKLAGER

Purpurea

Gift med forumet
Men jeg kommer ikke innover til Oslo til helgen.

jeg er bare totalt UTSLITT!!!!!

Har hatt en uke hjemme med gutten min, besøkende og 350 griser, hvor av 3 stk er syke så den ene er tatt ut av bingen og må få ekstra tilsyn. Føler jeg ikke gjør noe annet ennå løpe frem og tilbake til grisehuset og Magnus.
Den ene grisen har blitt helt trygg på meg og dilter etter meg når jeg går ut og inn. Den har litt problemer med bakdelen så han har problemer med å komme seg opp.

I morgen kommer min kjære hjem igjen fra ferien og skal gjøre i stand sykebingen så da får han bo der til han skal slaktes.

Kjenner på kroppen at den trenger hvile. Makter ikke tanken på å ha han alene helt til søndagen samt kjøring frem og tilbake til oslo. Kommer til å sovne på veien.

I kveld skal jeg bare slenge meg på sofaen når M er lagt. og der skal jeg bli.
Kl 13 lander min kjære på Gardermoen så jeg regner med å ha de hjemme i 15 tiden.
Skal bli deilig med litt avlastning....

SÅ beklager at jeg ikke får blitt med på Oslotreffet. Hadde sett så frem til å møte dere igjen.
Men energien min rekker ikke så langt[&o]

Håper dere koser dere masse og legger ut masse bilder[:)]

Det er forståelig snuppa!

Og du, stakkars gisser. Fikk helt vondt når du sier de skal slaktes jeg [&o] Vet jo at det er sånn vi får nøff på bordet, men tror aldri jeg kunne blitt bondefrue, hehe.

Jeg skal jo ikke til Oslo, men skjønner du er sliten vennen.

Men måtte le litt av den ene setningen....

"I morgen kommer min kjære hjem igjen fra ferien og skal gjøre i stand sykebingen så da får han bo der til han skal slaktes"[:D]

Uansett, GOD BEDRING, Ta Vare på Deg Selv[:)]

Skjønner at du er sliten ja!

Uff, er det den ihjelavlede dårlig bakpart syndromet på grisen? dvs altfor lang rygg sånn at vi skal få mange koteletter?

jeg syntes det var slitsomt med 2 griser i fjøset, jeg.

Nei vi har edelgris vi. Men denne grisen har nok problemer med mellomøret. Virus på balansenerven eller noe slikt. Han sjangler avgårde:) ja det tok litt på kreftene å se etter 350 griser samt løpe etter magnus i 12 times:)

Back
Topp