beklager så masse...

sol vil bli mamma

Gift med forumet
om jeg såret noen med innlegget mitt i går hvor jeg oppfordret de med flere enn et nick å avsløre seg...
vet at mange er usikre her siden det med petra...

men jeg forstår jo om dere har behov for å gjemme dere litt og slik..

så jeg beklager virkelig den tråden om noen ble lei seg eller sinte...var dumt å skrive den...
uansett..litt av grunnen er også at jeg har litt problemer med å spå de som har flere nick..
får inn flere navn da og blir litt forvirret..
og er ikke altid jeg klarer å spå de....

så om du har flere nick og jeg ikke har svart på pm om spåing er det muligens fordi jeg ikke får til å spå deg....

igjen beklager jeg masse...

Du er jo så god sol vil bli mamma, du er nok tilgitt av de som har behov for flere nick.

Men hvordan kan noen sende flere PM er til deg for å bli spådd med flere nick, dette synes jeg er helt usmakelig da, dårlig gjort overfor sola vår at dere skal teste henne også, og husk hun bruker energi og tid på å spå oss her inne....nå følte jeg a jeg ble sint på sols vegne, forstår godt at hun slang ut den tråden med flere nick i går da, synes at sola vår blr misbrukt jeg...punktum finale...det var det jeg ville si.

Jeg har hatt en annen nick men bruker ikke den lenger, vet ikke om du vet det, men jeg het SeLiS før, håper ikke det var meg du har prøvd å spå[&:],og du fikk opp 2 navn ?

Tror du har blitt tilgitt for lenge siden, du mente jo bare godt for oss alle her[;)] Men hvis noen har behov for å gjemme seg bak nicket så fortsetter de bare med det[:)]

jeg oppfattet det ikke som noe kjipt :) Men jeg har bare et nick, så hvis du tilfeldigvis ikke har klart å spå meg av en eller annen grunn kunne jeg gjerne tenke meg å vite det :)

Jeg har kun et navn, men skjønnte godt hva du mente med tråden... Skjønnte jo at du tenkte på "noen sorte får", og sånne finns jo alltid! Fint at du får oppklart i dette, slik man ikke blir uvenner av ingenting![:)]
Hva skjedde med Petra egentlig?? Det har jeg ikke fått med meg...

Jeg tok meg ikke nær av den tråden!
Men vil gjerne spørre om du ikke har spådd meg pga det? jeg har sendt pm flere ganger, men hører aldri noe... (ikke ment som mas, men hvis du ikke hadde klart å se noe på meg ville jeg heller fått beskjed om det, så slipper du ekstra mas[8D])

---
måtte rette opp en skrivefeil[:)]

ORIGINAL: Snuppeluring

Jeg tok meg inne nær av den tråden!
Men vil gjerne spørre om du ikke har spådd meg pga det? jeg har sendt pm flere ganger, men hører aldri noe... (ikke ment som mas, men hvis du ikke hadde klart å se noe på meg ville jeg heller fått beskjed om det, så slipper du ekstra mas[8D])

Mhm, samma her. Men om det er grunnen får det vell bare væra det samma da[:)]

tror ikke du skal tenke på det Sol [:D] jeg har sendt deg pm for en tid tilbake, men sender deg en ny en om det gamle nicket mitt ( har ikke 2 nick lenger, kun byttet navn på samme konto [;)]

men jeg er heeelt enig med deg at man blir litt skeptisk, full forståelse for det, så tror ikke noen følte så mye på det.... jeg har bare byttet nick, for det gamle lyste lang vei at det var meg (har noen venner som sniker som IKKE skal vite at vi prøver(sladdrehøner[8D])så derfor....)

ORIGINAL: Sillien

jeg oppfattet det ikke som noe kjipt :) Men jeg har bare et nick, så hvis du tilfeldigvis ikke har klart å spå meg av en eller annen grunn kunne jeg gjerne tenke meg å vite det :)

Samme her [:)]

Kjære søte deg da!

Du skal ikke unnskylde deg,de som eventuellt ble såret eller sure har jo tydeligvis noe de vil skjule. Og det var jo bare og skrive at de ikke ville avsløre prøvingen og ikke dra det noe lengere.

Så jeg syntes det var en super tråd jeg,for det var kanskje flere som ville si ifra at de hadde flere nick,slik at det ikke ble noen forvirring[:)]

er forståelig at folk lurer å prøver få di til å avsløre seg,syns ikke det gjorde noe jeg.
men må bare spørre,er det grunnen til at du ikke har spådd meg?di to siste,en før du mistet alle i innboksen,å sendte en ny etter det,men har ikke fått noe svar.får du flere opp på meg?jeg hadde et annet nick før,men endret det siden jeg syntes det ble for "meg"liksom.men det er en stund siden da.

jeg tok meg heller ikke nær av den.

Men kjære Sol. Det kan da ikke være mulig å ta seg nær av den tråden. Du spurte bare om noe. Jeg så på ingen måte noen kritikk i det du skrev. Jeg er en av dem som har to nick og som ikke ønsker å avsløre det andre, men jeg oppfattet ikke at du kritiserte meg. Jeg skjønner jo at folk blir litt usikre om dagene.

det var godt å høre...[:)]

Eg har bare ett nick, har aldri hatt andre herinne. Eg henger stort sett på oktober09, men har flyttet inn her litt også- ikkje lenge til prøvinga begynner nå [:D]

Eg har sendt deg pm, men ikkje fått svar. Regner med du ikkje så noe på meg da.

Syntes absolutt ikke tråden din var upassende. Det er jo ikke normalt og opptre med flere identiteter. De som eventuellt skulle hatt det trenger psyk.hjelp. (Å være anonym er noe helt annet ann å ha flere profiler)

Sol: Håper du har tid til å spå meg snart. Jeg er bare meg[:D]

ORIGINAL: mammamoren

kan vi som ikek skjønner dette helt få lov til å spørre om hva som skjedde med Petra?

Hun opererte med flere nick samtidig visstnok, er barnløs og singel, de 3 barne var bare oppdiktet....

Back
Topp