Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gnikk, kna og massere de.... Rett og slett "kos" med deg selv....janett85 skrev:
Jeg prøvde med førtse mann, men endte bare opp med masse marerier som ikke blei noe av... Trur ikke jeg kommer til særlig effekt av det denne gangen da jeg har mista mye av sensitiviteten etter jeg reduserte bryste for 1 års tid siden....Men skal prøve da....
Klarer du ikke selv å finne ut av det så få duden til å kose med de..
Fant dette på nette:
Dette er den sikreste formen for å sette i gang fødselen, fordi den bruker morens naturlige oxytocin. Hold varme kompresser mot brystene, og bytt på å stimulere hver brystvorte, evt bruk brystpumpe, i 15 min til riene starte.
Dette må jeg også prøve:-D Min egen termin var på lørdag, mens UL- terminen er den 15. januar;-) Jordmor sa jeg var moden på forrige kontroll, så er verdt et forsøk;-) Men et lite spørsmål... jeg har hatt råmelk i brystene ei stund, er det da noe særlig å stimulere brystene?Isrose skrev:
Jordmor sa til meg at det fungerer å stimulerer brystvorter når du er moden. Hjalp godt for å opprettholde riene mine under fødselen!wibe skrev: