Beklager, men..

Eldorado

Forumet er livet
Jeg er helt blank på det derre kjerringrådet "stimulere brystvortene"..
Hvordan gjør man det a? Og jeg får inntrykk av at ALLE får rier av det.. Noen som har opplevd å ikke få?

funka ikke på meg!! google det du.. så finner du ut hvordan!

Gnikk, kna og  massere de.... Rett og slett "kos" med deg selv....

Jeg prøvde med førtse mann, men endte bare opp med masse marerier som ikke blei  noe av... Trur ikke jeg kommer til særlig effekt av det denne gangen da jeg har mista mye av sensitiviteten etter jeg reduserte bryste for 1 års tid siden....Men skal prøve da....

Klarer du ikke selv å finne ut av det så få duden til å kose med de..

janett85 skrev:
Gnikk, kna og  massere de.... Rett og slett "kos" med deg selv....

Jeg prøvde med førtse mann, men endte bare opp med masse marerier som ikke blei  noe av... Trur ikke jeg kommer til særlig effekt av det denne gangen da jeg har mista mye av sensitiviteten etter jeg reduserte bryste for 1 års tid siden....Men skal prøve da....

Klarer du ikke selv å finne ut av det så få duden til å kose med de..

Hehe, joda, jeg har googlet og har forstått konseptet, men jeg har aldri prøvd, så jeg vet ikke hvordan. Spørs om mannen min får trå til litt da.. han veit vel.. forhåpentligvis :p

her fungerer det hver gang jeg prøver.. (men det gir tydeligvis ikke noen effekt siden jeg fremdeles er gravid) :) Masserer puppen eller brystknoppen helt til det kommer en ri som tar ca ti minutter hos meg. Så kommer en rie, og når den er ferdig venter jeg litt før jeg masserer igjen og det kommer en ny en. 

Jeg prøvde med første-snuppa å jeg fikk rier, men maserier, dette pga jeg
 ikke var moden. Men er du moden skal det vist fungere!?!

Med andre-snuppa spiste jeg kanel, satte klyks, vaska og tok meg en spasertur. Slimproppen gikk iløpet av dagen og jeg ble innlagt på føden samme natt. Et døgn etter var snuppa ute, 9 dager før termin, perfekt..... 

Fant dette på nette:
Dette er den sikreste formen for å sette i gang fødselen, fordi den bruker morens naturlige oxytocin. Hold varme kompresser mot brystene, og bytt på å stimulere hver brystvorte, evt bruk brystpumpe, i 15 min til riene starte.

Dette må jeg også prøve:-D Min egen termin var på lørdag, mens UL- terminen er  den 15. januar;-) Jordmor sa jeg var moden på forrige kontroll, så er verdt et forsøk;-) Men et lite spørsmål... jeg har hatt råmelk i brystene ei stund, er det da noe særlig å stimulere brystene?

Isrose skrev:
Dette må jeg også prøve:-D Min egen termin var på lørdag, mens UL- terminen er  den 15. januar;-) Jordmor sa jeg var moden på forrige kontroll, så er verdt et forsøk;-) Men et lite spørsmål... jeg har hatt råmelk i brystene ei stund, er det da noe særlig å stimulere brystene?

Det at du har melk spiller ingen rolle...

Jordmor sa til meg at det fungerer å stimulerer brystvorter når du er moden. Hjalp godt for å opprettholde riene mine under fødselen!

Jordmor sa til meg at det fungerer å stimulerer brystvorter når du er moden. Hjalp godt for å opprettholde riene mine under fødselen!

wibe skrev:

Jeg er visst ikke moden ennå jeg... blæ...

Får ikke til jeg. Hahah.. tenk å ikke vite åssen man gjør sånt a!

Det fungerer ikke på meg heller :p så du er ikke alene :p

jentami* skrev:
Det fungerer ikke på meg heller :p så du er ikke alene :p

Hehe, godt man er flere :p

Back
Topp