Beklager men...

ajasto

Forelsket i forumet
Ikke for å være frekk da men hva er meningen med å hente frem alle de gamle trådene?? Jeg blir helt forvirra jeg. [&:]
Skal til å svare men ser plutselig at tråden er fra 2008. Syns det er en smule travelt jeg[8|]

Forvirrende må jeg si [&:]

hehe i stedet for å lage nye tråder? Tror bare at Olive har det litt morsomt for tiden[8D]

Det var jo faktisk Lakrisbåten som begynte å hente frem gamle tråder, jeg vet ikke hvorfor - og så har olive tatt tråden videre og tryllet frem noen "jeg er gravid-tråder" for å forvirre oss fullstendig (og så ble jeg litt inspirert og fant min egen innrømmelsestråd fra i fjor... mest av nostalgi)  [:D]

Er ingen mening med dette. Er bare litt for stille på jobb for meg så jeg har ekstra energi som skal brukes.
Har det morsomt jeg. Men tar ferie snart, så da skal jeg slutte å tulle....kanskje[8D]

ORIGINAL: lenemor

Det var jo faktisk Lakrisbåten som begynte å hente frem gamle tråder, jeg vet ikke hvorfor - og så har olive tatt tråden videre og tryllet frem noen "jeg er gravid-tråder" for å forvirre oss fullstendig (og så ble jeg litt inspirert og fant min egen innrømmelsestråd fra i fjor... mest av nostalgi)  [:D]

He he, det ble en miss fordi jeg skulle gjøre detektiv jobben for dere litt mere vanskelig så jeg skulle fjerne navnene i de siste trådene mine. Beklager men jeg klarte å trykke feil så det ble quote i stedet for edit, så alt er min feil, sorry[:(]

ha, ha - jeg synes det er morsomt jeg lakrisbåten! [:D] Dessuten var jeg ferdig med detektivarbeidet før du begynte å rote det til [;)]

Syns det er morsomt jeg da [;)]
Men merker at det første jeg gjør på ALLE tråder nå,
er å sjekke datoen [;)][:D]

Back
Topp