Beklager jenter!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Blir ikke så mye mer skravling på meg i kveld, og så får jeg se hvordan det blir i morgen. Fikk tlf fra mamma om at morfar er i ferd med å gå bort, så nå er familien samlet på sykehjemmet hos han...

Å nei, det var dårlige nyheter. Håper det går fint med deg og familien din.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Så trist å høre! Skal skravle for deg, jeg så du kan tenke på familien din<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var leit å høre. Vi tenker på deg!

Ååå :(

Det var trist å høre! Håper det går bra med deg og familien din.

Tusen takk jenter! Har venta en stund på denne beskjeden, men var tøffere å få den en jeg trodde det kom til å bli! Det er fortsatt stabilt, men kan snu fort! Håper han holder ut noen timer til, for mamma er på vei! Hun bor fem timer unna, og kunne ikke kjøre før i dag! Er utrolig glad for at vi er i Trondheim nå i allefall, er bare 20 min å kjøre herfra, over 3 timer hjemmefra! Skal innom en tur til før vi kjører hjem i dag... Huff, vondt selv om man er delvis forberedt..

Uff, der kan jeg tenke meg :-( vondt å miste noen vi er glad i uansett hvor godt forberedt man er.

Tusen takk jenter! Har venta en stund på denne beskjeden, men var tøffere å få den en jeg trodde det kom til å bli! Det er fortsatt stabilt, men kan snu fort! Håper han holder ut noen timer til, for mamma er på vei! Hun bor fem timer unna, og kunne ikke kjøre før i dag! Er utrolig glad for at vi er i Trondheim nå i allefall, er bare 20 min å kjøre herfra, over 3 timer hjemmefra! Skal innom en tur til før vi kjører hjem i dag... Huff, vondt selv om man er delvis forberedt..
Det skjønner jeg! Vet hvor vondt det er, selv når de har vært syke lenge og du venter på det..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp