Beklager hvis jeg tyter hull i hodet på dere

*Håpefull*

Glad i forumet
Syns det er så fint å kunne stille spørsmålene man lurer på her på forumene:Heartred:)

Og det er her kanskje et av de dummeste/flaueste spørsmålene jeg sannsynligvis kommer til å stille:laughing005 Men jeg spylte meg inne i skjeden i sted når jeg dusja...vet man egentlig ikke skal gjøre det pga ph-verdien osv. Men jeg følte jeg måtte gjøre det. Beklager detaljene..Mannen var borti der og kom på litt senere at han hadde lekt med hunden og den hadde slikket han på fingrene. (det høres veldig rart ut når jeg skriver det sånn med alle disse ordene i samme kontekst, men dere skjønner greien)...:joyful: Jeg fikk jo litt noia i tilfelle noe skulle komme inni der som ikke bør være der for å si det sånn. Hunder er ikke akkurat de reneste da de får i seg mye rart, så jeg tenkte det var smart å spyle seg inni der bare i tilfelle:rolleyes:
Ungen inni dere er godt beskyttet og ville ikke tatt skade på noen som helst måte av den spylingen? Jeg har ikke forårsaket at noe nå kan gå galt hverken direkte med ungen eller gjort det sånn at det blir en abort av det?
Skulle jo trodd at det er litt mer solid enn som så og at spylingen ikke kan ha gjort noe skade, men klarer ikke helt å slappe av før jeg nå har fått forhørt meg litt:) Ville ikke risikere noe bakterier/infeksjoner som ev.t var for sterke for systemet der selv å ordne opp i mtp. smitte fra hund.. (dette høres ikke helt bra ut, men dere skjønner hva jeg mener...:))

Hehe, tror det skal gå helt fint altså. Og dette er vel neppe et ofte oppstående problem for dere, så da blir det jo ikke spyling så ofte heller ;)

Haha, huff, ja, det er hverfall bedre å spørre en gang for mye enn for lite når man sitter litt å lurer på egenhånd;):smug: Tusen takk dere, dette gjorde ting litt mer betryggende:Heartpink:Heartred

Back
Topp