beklager ekkelt bilde,men vill ha noe svar

Her skjer det noe:D

Merket nå etter den gikk?:D

Sniker fra oktober:) Merket du at det kom noe spesielt? Skjønner ikke at ikke alle slimpropper blir borte i do;) Masse lykke til:)

Noen som kan si hva dette er? Kom nettopp ut av kjeden som dere kanskje skjønte :)
Hahaha! Jeg digger at du legger ut bilde av den, bare her inne man kan finne på å gjøre noe sånn:D Slimpropp - definitivt! Må bare si at min slimpropp gikk over en uke før eldste jenta mi kom... Men at det skjer noe er det ingen tvil om:p

Hahaha! Jeg digger at du legger ut bilde av den, bare her inne man kan finne på å gjøre noe sånn:D Slimpropp - definitivt! Må bare si at min slimpropp gikk over en uke før eldste jenta mi kom... Men at det skjer noe er det ingen tvil om:p[/QUOTE
Hehe veldig greit og legge ut bilde om man lurer :-P termin er om 10 dager,så hun er veldig velkommen nå ja :-) skal på en vekst kontroll på mandag,da kan jo muligens han se om noe er på gang :) han driver på med ultralyd,pluss att han å er gynekolog og driver med fødselshjelp,veldig dyktig :-D utrolig lei nå :-P

Hehe veldig greit og legge ut bilde om man lurer :p termin er om 10 dager,så hun er veldig velkommen nå ja :) skal på en vekst kontroll på mandag,da kan jo muligens han se om noe er på gang :) han driver på med ultralyd,pluss att han å er gynekolog og driver med fødselshjelp,veldig dyktig :-D utrolig lei nå :p

Back
Topp