Beklager å måtte si det

Vand

Forumet er livet
men nå ser det faktisk ut som at august 08-gjengen faller fra hverandre her..........................[:(]

Så egentlig skulle vi ha hatt en date - ett par kvelder der vi pratet om "gamle dager" og nye dager, koste oss sammen - for så ta farvel.....

Er så mange jeg har lyst til å prate litt med før de forsvinner HELT, og nå kjenner jeg også at jeg er litt ferdig her...........[&o]

Jammen pokker da - ble det ikke et slags landstreff her til sommeren!!????[:-] Jeg er med - jeg ordner og styrer, men da må jo folk komme! Vil så veldig gjerne treffe dere alle sammen! Om folk så skal overnatte på verandaen, på kjøkkenet og på badet hos meg!!! Jeg vil og ha en fin avslutning selv om det hørtes himla dramatisk ut![8D]

Nei... Vi må ikke dø ut..... [:(][:(][:(]
Kom tilbake alle sammen!!

Det går nok mot slutten ja, det har jeg kjent lenge!!![&:]

Men vi har jo FB. Går jo an å lage lukka grupper der!![;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Det går nok mot slutten ja, det har jeg kjent lenge!!![&:]

Men vi har jo FB. Går jo an å lage lukka grupper der!![;)]

Jepp! De er kjempe lure![;)]

ORIGINAL: KathMor

Jammen pokker da - ble det ikke et slags landstreff her til sommeren!!????[:-] Jeg er med - jeg ordner og styrer, men da må jo folk komme! Vil så veldig gjerne treffe dere alle sammen! Om folk så skal overnatte på verandaen, på kjøkkenet og på badet hos meg!!! Jeg vil og ha en fin avslutning selv om det hørtes himla dramatisk ut![8D]

Får jeg råd, så hopper jeg meg på ett fly! [;)][;)][;)]

ORIGINAL: Vand

Jeg håper det lar seg gjøre, jeg har virkelig lyst til å ta en arabdulllahhaaa sammen med deg altså! Du er ei sånn kjempe jente som jeg har lyst å gi en klem selv om hun kommer til å dytte meg bort [8D]

ORIGINAL: Vand

Jeg håper det lar seg gjøre, jeg har virkelig lyst til å ta en arabdulllahhaaa sammen med deg altså! Du er ei sånn kjempe jente som jeg har lyst å gi en klem selv om hun kommer til å dytte meg bort [8D]

om dere skal få dere et liv og foralte (alle sammen), små må jeg bli smelt på tjukka så jeg kan havne i et nytt forum da!

jeg mener at august 08 kan holde ut, selv om vi ikke er der hver kveld og mer enn d[;)]

Var det ikke 10. juni vi ble enig om..? Får jeg en bekreftelse på det, så kjøper jeg billett jeg, og overnatter i badekaret til KathMor.. (Hvis hun har det..?) [8D][:D]

nei nå kjente jeg at jeg ble oppriktig lei meg...[:(]
vi kan jo ikke dø ut!!!!!! det er bare ikke lov..
kjenner at dere er litt ferdig her inne hva er det for noe tull?!?!?!?!
ingen får lov til å bare forsvinne.. jeg har jo inegn annen mulighet til å få tak i noen av dere[:(][:(][:(][:(]
dere er jo tryggheten min[:(] er det noe jeg luerer på så er dere jo der..[:(] jeg har ikke så mange andre jeg kan spørre om råd ol jeg.. dere er liksom litt den andre familien min.. siden jeg ikke har noen ordentlig fra før som jeg kan spørre om råd og få litt trøst[&o]

ORIGINAL: MeMyself

Var det ikke 10. juni vi ble enig om..? Får jeg en bekreftelse på det, så kjøper jeg billett jeg, og overnatter i badekaret til KathMor.. (Hvis hun har det..?) [8D][:D]

Da er J informert og det skal gå! [:D] Om ikke så få jeg mamma eller pappa til å hjelpe. SÅ vi sier 10 JUNI!!!! Uansett om vi blir 2 eller 20![:D] Så er det jo mange av jentene som bor i Oslo - så treff blir det!! Regner med det blir uten barn? Kan lage en egen sånn treff tråd jeg [:D]

Er da stadig innom og kikker - svarer litt og synes det fortsatt er ganske så livvat her!!!!

Er man ferdig med BV så er det noe annet. Jeg holder på til det ikke skjer noe mer.......[:)][:)]

ORIGINAL: MeMyself

Da er J informert og det skal gå! [:D] Om ikke så få jeg mamma eller pappa til å hjelpe. SÅ vi sier 10 JUNI!!!! Uansett om vi blir 2 eller 20![:D] Så er det jo mange av jentene som bor i Oslo - så treff blir det!! Regner med det blir uten barn? Kan lage en egen sånn treff tråd jeg [:D]

Uten barn ja! Kan ikke ta med unger på by'n vettu! [:-][8D]

ORIGINAL: Buble

Er da stadig innom og kikker - svarer litt og synes det fortsatt er ganske så livvat her!!!!

Er man ferdig med BV så er det noe annet. Jeg holder på til det ikke skjer noe mer.......[:)][:)]

Titter innom med jevne mellomrom jeg også [;)] [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

jaujau[:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

sign. [:)]

Nei nei nei, altså-når jeg endelig begynner å henge her igjen så skal dere liksom pakke sammen??[>:]

ååååh, skulle gjerne hengt meg med på treff, men med en oppadgående musiker til eksmann kan jeg ikke planlegge en ting denne sommeren, siden nissen skal spille på festival med bransjeeklinger som er interessert i å ha dem i bookingstallen. Note to alle: å ha vært gift med musiker, og ha barn med dem er en dårlig idè om man vil ha muligheten til å planlegge..[8|]

Men henger her til det dør ut jeg iallfall.

Back
Topp