bekkopp kurs ?

Solo super

Elsker forumet
VIP
Noen her som sliter med bekkenet som skal på det ?

Eller har vært på det?fikk dere noe behandling i ettertid eller var det bare kurset?

Hei, jeg har vært på bekkopp kurs, fikk ikke behandling etterpå, mulig det kan avtales men da hadde jeg ringt på forhånd å spurt. Jeg synes ikke kurset var no særlig "hopp og hurra bra", men greit nok..fikk mye informasjon, men viste en del fra før siden legen har fortalt og gitt meg mye tips, venniner, lest mye på nettet osv. I tillegg var det litt lang kjørevei for meg, og lang biltur med bekkenløsning, er ikke godt....

Fins lite tilbud til gravide her på bygda.. Det var snakk om et lite kurs for oss gravide med tanke på fødselsforberedelse, men det ble ikke noe av, så jordmora sier hun skal gi meg all informasjon fordelt på de oppfølgingssamtalene vi skal ha uansett.

Aldrig hørt om det. Men går til fysio pga bekkenløsning, håper bare det funker, synes bekkenet blir verre for hver dag som går..:/

Takk for info :) Har vært til en samtale der og så klemte hun på noen punkter som var bare grusomt vondt!

Får se om jeg får noen tips i morgen da,har ikke så lang reise vei jeg skal bare til Drammen :)

Back
Topp