Bekki eller My Angels

Lunaluu

Gift med forumet
Hva vil det si å "work only in back loops"???

ikke ta gjennom hele maska... kun bakre ledd, om du skjønner..
aff
dårlig å forklare jeg [>:]

WOW jeg hjelper andre med hekling, NICE [8D]

om det er rett da [8D]

ORIGINAL: Glapia.

aff

Altså.. Jeg skal ikke dra garnet gjennom hele "greia" jeg har på nåla?? Hvis jeg feks har to "looper" på nåla, så skal jeg bare ta gjennom den siste? Hoppe over den første??[8|][8D]

nei, nå misforstår du...

hmmmmm........ anyyyone??!?!? dårlig å forklare jeg...[:-][>:]

ORIGINAL: Tihii89

ORIGINAL: Glapia.

aff

Altså.. Jeg skal ikke dra garnet gjennom hele "greia" jeg har på nåla?? Hvis jeg feks har to "looper" på nåla, så skal jeg bare ta gjennom den siste? Hoppe over den første??[8|][8D]

er ikke det sånn at du skal hekle i bakre del av maska.. istedenfor gjennom hele maska?[:)] om du skjønte den..[8D]

ja, riktig
ORIGINAL: ~Emilie sin Mamma~

er ikke det sånn at du skal hekle i bakre del av maska.. istedenfor gjennom hele maska?[:)] om du skjønte den..[8D]

når du ser ned på siste omgang så er det liksom ei flette av løkker - da tar du pinnen kun i den delen av løkka som er "bakerst" (hvis du holder heklingen mot deg er den er du forran og bort fra deg bak. forståelig?

Forresten - er det ikke det som er vanligst? er sånn jeg gjør det i hvert fall....hmmm

Vent da, skal gjøre noe[8D] Så skal dere se om jeg skjønner[8D] BRB

Skulle akkurat til å lage en sånn tegning jeg og!! Skjønte det! Tusen takk[:D][:D]

ORIGINAL: MariaKA

når du ser ned på siste omgang så er det liksom ei flette av løkker - da tar du pinnen kun i den delen av løkka som er "bakerst" (hvis du holder heklingen mot deg er den er du forran og bort fra deg bak. forståelig?

Forresten - er det ikke det som er vanligst? er sånn jeg gjør det i hvert fall....hmmm

E no sånn æ å gjør d [8|]

ORIGINAL: My Angels

Ser du har fått god forklaringshjelp her! [:D]
FLIIINKE jenter! [:D]

Ja det må man si[:D] Føler meg litt som en stolt "heklemamma" hehe

Back
Topp