Bekkenvondt ennå?

gutt11og?

Elsker forumet
Mange som sliter med bekkenet ennå? Her sliter jeg veldig.. Vært til Kiropraktor 7 ganger nå, føler det hjelper litt i 2 dager, men så låser det seg fullstendig igjen..
Gruer meg til å begynne på jobb igjen i juli, for det kommer aldri til å gå om jeg skal ha så vondt som jeg har nå..

Hadde bekkenløsning med storebror også, men da var jeg helt bra igjen under 1 mnd etter fødselen..

Tips og triks mottas!!
 
Heldigvis ikke! Det ga seg rett etter fødsel og kom litt tilbake, men er helt borte nå! Nå går jeg over 100 km i måneden og merker ingenting. Ring legen og be om henvisning til fysioterapi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heldigvis ikke! Det ga seg rett etter fødsel og kom litt tilbake, men er helt borte nå! Nå går jeg over 100 km i måneden og merker ingenting. Ring legen og be om henvisning til fysioterapi


Sent from my iPhone using BV Forum
Heldig du! Sånn hadde jeg det med storebror også! Har prøvd fysioterapi også, men det gjør det bare 1000 ganger verre:(



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg også :( Fødte for et år siden. Ikke like ille nå, da, avhenger mye av hvor aktiv jeg er, hvor mye jeg går osv...
 
Æsj:( blir nok skolebenken på meg neste... Sliter med dårlige knær også...


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff! Det er ikke noe godt å ha vondt i kroppen :( Jeg har blitt syk nå og ligger på sofaen hele dagen, det kjenner jeg veldig i bekkenet. Gjør så inni hampen vondt. Merker at bekkenet trenger mye mer variasjon nå enn før.
 
Jeg hadde problemer med tissing ei god stund. Det var slik at det gjorde merkelig vondt når jeg sluttet å tisse. Men det har heldigvis gitt seg av seg selv.
 
Jeg har fortsatt vondt i bekkenet om jeg ligger på sidene, kjempevondt! Ligger jeg lenge på siden, f.eks om babyen sover med meg, får jeg vondt hele dagen...

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Har vært i MR nå, så venter i spenning på om de fant noe på det!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp