Bekkentrøbbeltips!

jsfklgariuhg

Flørter med forumet
Ser noen begynner å få vondt i bekken allerede, så tenkte å dele et tips!

Forrige graviditet fikk jeg bekknvondt/isjaslignende smerter omtrent 8-9 uker ut i graviditeten. Det tok ikke lang til før det var skikkelig ille og på slutten var jeg omtrent sofa/sengeliggende! Ikke moro... var hos en osteopat etter fødsel med mini og hun tok en titt på meg og. Det viste seg at bekkenet mitt hadde vært låst og det som skapte problemene. Hun "låste" det opp og jeg går også nå til en kiropraktor som knekker litt på bekkenet og ryggen jevnlig for å holde det bra. Har ikke kjent noe til bekkensmerter enda og som både kiro og osteopaten sa. Det vil sannsynligvis ikke bli like ille denne gangen! Kan få noe smerter, men ikke som sist.

Ble jo en liten skolestil det her..

MEN: ta en tur til osteopat eller kiropraktor og få sett på rygg/bekken! Det kan gjøre graviditeten lettere:)

Jeg tenkte og høre med fysioen min etterhvert om han har noen tips eller om han tar på seg slike "oppdrag" med bekkenproblemer..

Min fysio er kiro i tilegg, så han knekker, men er så lang venntetid om man ikke har henvisning fra lege, så må nok vente til etter neste kontroll :/

Takk for tipset:) Har hørt at akupunktur også skal være god hjelp, noen som vet?
Gikk til akupunktur også i svangerskapet, men om det hjalp på bekkenet vet jeg ikke. Tror jeg i mitt tilfelle trengte litt aktiv hjelp i form av dytt og knekk;) akupunktur var fint for masse annet da! Kvalme og rastløse bein blant annet.

Back
Topp