Bekkentrøbbel allerede??

Har allerede hjemmekontor 2 dager i uken fra før, så kanskje øke dagene etterhvert med det da:) Går alt til naprapat fra før jeg ble gravid og han fungerer som både kiro og fysio, så da har jeg vel allerede de mulige tiltakene i orden ser det ut til :) Forrige svangerskap var jeg sykmeldt hele veien pga ekstrem kvalme, så jeg kan jo "håpe" at den er byttet ut med dette denne gangen [emoji23]
Om man har mulighet til mer hjemmekontor så er det jo helt topp! :) om jeg ikke hadde hatt mulighet til det sist, så hadde jeg blitt 100% sykemeldt. Var ikke mulig å sitte eller stå på jobb uten å kunne legge seg ned for å få pause. Supert med jobb som er villig til å tilrettelegge:) gleder meg så til kiropraktor i dag! Skal på en to timer lang flytur først bare:/

Er 5+4 og kjenner det tidvis kommer. Spesielt etter vakt på 9 timer. Jobber i helsevesenet. Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer enn nå

Om man har mulighet til mer hjemmekontor så er det jo helt topp! :) om jeg ikke hadde hatt mulighet til det sist, så hadde jeg blitt 100% sykemeldt. Var ikke mulig å sitte eller stå på jobb uten å kunne legge seg ned for å få pause. Supert med jobb som er villig til å tilrettelegge:) gleder meg så til kiropraktor i dag! Skal på en to timer lang flytur først bare:/
Jeg får nok ha så mye hjemmekontor jeg ønsker etterhvert. Jobben min er veldig greie på slikt :-) Det hjalp å gå til Naprapaten i går. Føler meg bedre i dag. Kommer til å gå til han ukentlig hele svangerskapet :-)

Jeg får nok ha så mye hjemmekontor jeg ønsker etterhvert. Jobben min er veldig greie på slikt :) Det hjalp å gå til Naprapaten i går. Føler meg bedre i dag. Kommer til å gå til han ukentlig hele svangerskapet :)

Så bra at det hjalp! Jeg var hos kiropraktoren på fredag og det var heldigvis en låsning som det gikk an å gjøre noe med:) skal dit til tirsdag igjen, så må jeg begynne med slyngetrening og øvelser som styrker bekkenet. Er så tiltak kjenner jeg! Er så trøtt!:hungover:

Så bra at det hjalp! Jeg var hos kiropraktoren på fredag og det var heldigvis en låsning som det gikk an å gjøre noe med:) skal dit til tirsdag igjen, så må jeg begynne med slyngetrening og øvelser som styrker bekkenet. Er så tiltak kjenner jeg! Er så trøtt!:hungover:
Det er ekstremt tiltak med trening nå synes jeg også. Vet ikke helt når jeg skal ha tid, siden jeg sovner likt som 4-åringen hver kveld omtrent [emoji23]

Back
Topp