Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som har det! Vært helt handikappa i går å dag pga av bekkenet jeg! Har lest meg fram til at det kan være en løsning eller låsning. Trodde ikke det var mulig så tidlig! :/
Jeg har allerede merket bekkenløsninga.. Gjorde det i god tid før jeg testet positivt hos legen. Vanlig løsning begynner forsiktig såvidt min erfaring. Tenker at det må være låsning siden det er så tidlig og det har kommet såpass plutselig.
Jeg gleder meg til å komme til legen i dag å få henvisning til fysio så jeg kan melde meg på gravidsvømming
Her kommer samboer straks til å få beskjed om å vaske klær (pga vaskekjeller og jeg nekter å åg trappen med bl) og alt som har med støvsuging o.l å gjøre. Har en datter på 4 år som akkurat har begynt å kjøre slalom, det blir også pappas oppgave resten av vinteren Jeg kommer bare tuslende sakte men sikkert bak jeg hehe..
I tillegg til vaskejkjeller og dum trapp så har vi også fryseboks og fryseskap i kjelleren så vi må bli flinkere til å planlegge middag fremover også..
jeg har hatt vondere i bekkenet fra før positiv test (det aldri blitt helt bra siden sist men er verre) i dag har jeg et bekken fra h***** så dette kan bli et langt svangerskap. gikk på krykker over halve svagerskapet sist, fortsetter dette blir det vel enda lengre denne gangen...
det er jo hormonelt så det kan helt klart komme tidlig.
Nei, ikke enda. Hadde bekkenløsning med begge de andre to. Heldigvis ikke kjent noe hittil og trimmer som før jeg ble gravid. Bekkenløsning er noe herk.