Bekkensmerter

Love4two

Forumet er livet
Vet jeg ikke er den eneste her, men fy så dritt disse smertene er da [:'(] Det gikk greit nok i går på jobben, men i dag så bare måtte jeg ringe og si jeg trenge en fridag på jobben. Får ta telefon til legen min og høre litt med henne. Det kan bli slitsomme tak når en jobber i barnehage....

Uff så kjedelig ja det er no dritt med bekkensmerter erfarte litt av de i mitt første svangskap fikk de nok så tidlig håper jeg slipper de denne gangen.
håper det går bedre etter hvert hos deg.

klemmer fra lille meg

Jeg har heldigvis ikke så veldig store smerter, så jeg håper det ikke blir noe verre heller. Det er bare så utrolig kjedelig. Hadde trodd jeg skulle slitte unna, men det ser ikke sånn ut nei [:)] Legen jeg snakket med på telefoneb i går sa at det ikke er så mye en kan gjøre for å forebygge BL, så da ble det en liten trøst [:)]

Håper du slipper unna tidlig denne gangen. Du får passe på og holde bena samlet [;)] Lykke til videre i svangerskapet og håper vi forblir lykkelig gravide [:D][:)][:D][:)]

Jobbe i kafé, men sykemeldte mæ i januar pga bekken og rygg. D e lurt.[;)]

ORIGINAL: Minimeg

Ring til legen din du. Ikke enkelt å få tilpasset jobben i barnehage nei.

Nei det har jeg merket [:)] Bare det å passe på å hvile FØR en blir sliten er nærmest umulig å få til, passer liksom aldri å hvile

ORIGINAL: Fuvi23

Jobbe i kafé, men sykemeldte mæ i januar pga bekken og rygg. D e lurt.[;)]

Skal høre med legen om jeg kan få 40% sykemelding og det regner jeg med at jeg får. Har holdt meg i fin form til nå, og hun passer på meg [:)] Det er ikke så lett å passe på seg selv når en jobber har jeg merket [:D] Er jo så mye som skjer hele tiden.

Du var kjempe lur du , ikke godt å gå rundt en hel dag med bekken- og ryggsmerter.

Fisj så kjedelig! [&o]
Barnehagejobb er vel ganske så tungt kan jeg tenke meg.. Mye tunge løft og bråk og mas hele dagen. Kanskje det å sykemelde seg delvis kan være bra for deg? Tror ikke jeg ville nølt med det engang! Skal jo være i form når man er gravid![:)]

Håper du finner en god løsning på dette, og at smertene ikke blir noe større!

Klem fra meg!

Jeg og jormora mi snakket om dette, Hun har skrevet ut et sånt omplasseringsark til meg på jobben, Og dersom jobben Ikkje kan omplassere deg rådet hun meg til og gå og få sykemlding hos legen.
Hun sah at det var bedre og ta det med ro når man begynnte og få plager, Før di ble værre.
Lykke Til.... [:D]

Back
Topp