Bekkensmerter?

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Som jeg, sikkert til det kjedsommelige, har lagt ut om i bekymringstråden så har jeg kjent på en del vondt i korsryggen de siste dagene. Blir redd fordi jeg kjente det i korsryggen ved flere av mistene (hele første fødsel satt smertene i ryggen, og etter fødsel sitter også menssmerter der).

MEN: de gangene satt smerten midt i korsryggen og noe lenger ned (rett over rompesprekka) enn nå. Nå er den mer sentrert på en side (litt på venstre) og innimellom synes jeg også det stråler litt nedover. Kan det være at det «bare» er bekkensmerter? Hadde aldri dette i første svangerskap, så kjenner ikke til det. Og misforstå meg rett- bekkensmerter er ingen fest og ikke noe jeg ønsker meg! Men samtidig- heller bekkensmerter enn å miste liksom..

Det kan høres ut som bekkensmerter ja. De kan stråle typisk nedover. Jeg har hatt med begge mine og denne gang har jeg begynt å få det nå enda tidligere. Kan sitte litt i korsryggen og. Du kan jo dra til en fysioterapeut for å evt sjekke:) Kanskje du har en låsning i korsryggen og, som gjør at det sitter på ene siden. Jeg hadde det ofte med mine, strålte da også ofte ned i ene siden

Det kan høres ut som bekkensmerter ja. De kan stråle typisk nedover. Jeg har hatt med begge mine og denne gang har jeg begynt å få det nå enda tidligere. Kan sitte litt i korsryggen og. Du kan jo dra til en fysioterapeut for å evt sjekke:) Kanskje du har en låsning i korsryggen og, som gjør at det sitter på ene siden. Jeg hadde det ofte med mine, strålte da også ofte ned i ene siden
Ja- hjalp litt å snakke med en venninne som er tredjerangs gravid nå og, som sier at bekkenet hennes er blitt litt mer skranglete med nr 2 og nå 3. Som meg hadde hun ingenting med nr 1.

Back
Topp