Bekkensmerter

Susieeee

Betatt av forumet
MayDay2021
Maiskolbene 2023 :-)
Holy macaroni, kjenne det allerede i bekkenet. Jobba som sjukepleiar i heimesjukepleien og på sjukeheim, 100%. Stikke til når eg går, som i eit belte rundt heile magen rett over symfysen og ned i lyskane. Er på grensa mellom ubehagelig og vondt. Er 6+3. Andre som kjenne seg igjen? Synst det var vel tidlig..

Jeg fikk det med første mann for 13 år siden og hatt kronisk bekkenløsning etter det... nå begir jeg meg ut på samme reise igjen... var ikke mye vits å ta graviditetstest kjente bekkenet var på tullltur i det jeg ble gravid nå..så nå går dagene i å ligge på siden for å avlaste bekkenet...og er bare 7+3

aiaiaia.. hadde tenkt å holda det for oss sjølve fram til iallefall veke 12, men kan bli vanskelig det, da. er bebi nr 3, fekk det med dei to andre og, men ikkje før typ veke 30! uffameg

Jeg hadde det sist gang, men jeg kjente det ei lita stund helt tidlig i svangerskapet, og så ikke noe særlig før mot slutten igjen :) Så det kan bedre seg!

Jeg måtte bli 50% sykmeldt i uke 7 med nr.2 pga bekkenet. Slitt med bekkensmerter siden da. Blir spennende å se hvordan det blir utover nå med nr.3. Kan jo håpe det retter seg denne gangen

Det begynte ganske tidlig hos meg sist. Kjente det på ettermiddagene og kveldene etter full dag jobb fra ca uke 10. Fra uke 14 ble jeg gradert sykemeldt for kortere arbeidsdager. 100% sykemeldt fra uke 18/19 til fødsel. Var helt grusomt. Kunne ikke ta ut av oppvaskmaskinen en gang uten å være ute for telling det neste døgnet. Er 7+4 med nr2 i dag og foreløpig ingen smerter annbefaler deg å oppsøke hjelp hos kiropraktor/fysioterapeut som er god på bekken. De kan hjelpe med bekkenstyrkende øvelser og riktige bevegelsesteknikker for å bremse smertene i bekkenløsningen. Når du får det såpass tidlig er det garantert hormonellt og da er det ikke så mye annet man kan gjøre enn å lytte til kroppen.

Back
Topp