Bekkensmerter

I-2901744

Andre møte med forumet
Obs surv surv surv;
Jeg hadde første ordentlige dag tilbake på jobb etter ferie på mandag og hadde skikkelig bekkensmerter etterpå.. Er bare 6+3, men har hatt bekkensmerter i begge tidligere svangerskap. De to siste har jeg kjent det i bekkenet før positiv test og forrige gang måtte jeg sykemelde meg 100% fra uke 5. Orker ikke det igjen, vil så veldig gjerne greie å jobbe. Har hatt hjemmekontor i går og i dag og det virker som det går bedre, men med jobben min lar det seg ikke gjøre å bare ha hjemmekontor. Er sykepleier på poliklinikk. Sjefen min er fortsatt på ferie, men tenker jeg må ta en prat med henne når hun er tilbake.. Er det flere i samme båt?

Du bør komme det til en fysio så snart som mulig og få treningsprogram. Mange undervurderer hvor utrolig vikitg rett trening er i sv.skapet.

jeg begynte programmet på mandag og jeg føler allerede bedring, og jeg har hatt smerter og plager i snart to år etter andremman kom i 2020.
Jeg er stiv som en stokk og knytninger gir mye låsninger i bekken etc. Lett styrketrening, myke øvelser og bekkenbunnstrening er tingen!

Obs surv surv surv;
Jeg hadde første ordentlige dag tilbake på jobb etter ferie på mandag og hadde skikkelig bekkensmerter etterpå.. Er bare 6+3, men har hatt bekkensmerter i begge tidligere svangerskap. De to siste har jeg kjent det i bekkenet før positiv test og forrige gang måtte jeg sykemelde meg 100% fra uke 5. Orker ikke det igjen, vil så veldig gjerne greie å jobbe. Har hatt hjemmekontor i går og i dag og det virker som det går bedre, men med jobben min lar det seg ikke gjøre å bare ha hjemmekontor. Er sykepleier på poliklinikk. Sjefen min er fortsatt på ferie, men tenker jeg må ta en prat med henne når hun er tilbake.. Er det flere i samme båt?
Hvordan går det med deg?
Her er også begynnende bekkensmerter på plass, denne ganger før positiv test. Mest uttalt i symfysen. Veldig spent på fortsettelsen merker jeg!

Hvordan går det med deg?
Her er også begynnende bekkensmerter på plass, denne ganger før positiv test. Mest uttalt i symfysen. Veldig spent på fortsettelsen merker jeg!
Takk som spør. Det går foreløpig helt ok. Holder det i sjakk foreløpig med styrketrening, og at jeg stort sett kan styre bevegelse selv på jobb. Jeg har det verst bak, noen ganger symfysen. Er bare 7+3. Hvordan er det med deg? Ja, jeg venter også spent på fortsettelsen.. Heldigvis sluppet unna ille kvalme så langt, så prøver å fokusere på at det er positivt i stedet, hehe

Back
Topp