Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha fysio her vil ikke ha meg balanserende på en yogaball ihvertfall, om jeg skal sitte vil hun ha meg på en stol med rumpa helt inn slik at jeg ikke trenger anstrenge muskulaturen rundt bekkenetFikk beskjed om at "bekkenløsning skjer med alle gravide, det er hormonelt", å fikk beskjed om å dra hjem å balansere på en yogaball å ikke trigge smertene..Fikk dog en grundig gjennomgang av hvordan bekkenet ser ut?? Lite imponert, så må vel bare bestille time en annen plass
![]()
Haha fysio her vil ikke ha meg balanserende på en yogaball ihvertfall, om jeg skal sitte vil hun ha meg på en stol med rumpa helt inn slik at jeg ikke trenger anstrenge muskulaturen rundt bekkenet
Jaja ikke lett når det kommer motstridende beskjeder fra ulike mennesker
så nei, blir nok en runde til hos en annen behandler ja!Av hun fysioterapeuten her som har spesialisert seg på bekkenet sa at så lenge jeg ikke har smerter når jeg sitter for eksempel så pleier det å bety at jeg har klart å finne en god stilling på bekkenet som gjør at musklene jobber mindre og det igjen blir jo mindre smerter generelt.Fikk ett helt program som jeg kunne gjøre med denne ballen da.. skulle visst hjelpe å balansere på densamt andre treningsoppgaver som jeg ikke helt klarer å gjennomføre uten smerter
så nei, blir nok en runde til hos en annen behandler ja!