Bekkensmerter

Det hang litt igjen fra forrige svangerskap for meg. Men ikke så ille at det begrenset meg på noen måte. Har ikke kjent noe enda, men tipper det kommer etterhvert.

Jepp, jeg slet før første graviditet også. Har vært hos fysio allerede for å starte med øvelser som kan hindre det i å bli så ille som sist graviditet!

Jepp, Generalisert hypermobilitet syndrom - så jeg gikk til fysioterapeut før jeg ble gravid. Trener/får behandling en gang i uken.

Jeg sleit med bekkenet med begge guttene. De er veldig tette, så ble verre med nr. 2..! Nå kjenner jeg det litt på kveldene når jeg legger meg om jeg har stått/gått mye...! Er frisør så så blir jo en del ståing da...! Ble tidøig sykemeld med de to første, så håååper jeg holder ut litt lenger denne gang....:smiley-angelic001

Jeg sliter med kronisk Bekkenleddsyndrom og har gjort det i snart 6 år.. Veldig spent på hvordan kroppen blir dette svangerskapet!

Ja fra 2010. Hadde blitt egentlig ganske bra før dette, men nå kommer det tilbake for fullt :hilarious:

Jeg hadde bekkenløsning med nr 1,smertene satt i 7-8 mnd etter fødsel. Oppdaget nå i sommer hos kiropraktor at høyre bekken hadde låst seg. Så etter en del justeringer er det superbra igjen nå. Men spent på om de samme plagene kommer denne gangen, eller om det blir mildere.

Back
Topp