Tror jeg har fått bekkenløsning/låsning allerede [emoji30] med eldste var jeg nesten invalid fra uke 8 og hele veien. Med andre hadde jeg litt plager rundt uke 20, men var bra oppegående hele tiden ellers. Dette var bekkenløsning (sitter fremme i skambeinet på en måte).
Nå er jeg i uke 16 og det kjennes ut som jeg har tatt et belte rundt hoftene og strammet Alt jeg klarer. Det er konstant vondt rundt hele, uansett stilling og hva jeg gjør/ikke gjør. Mest vondt i ryggpartiet, men kjenner det også godt i skambeinet om jeg trykker lett på det. Blir verre ved gåing.
Så, over til spørsmålene:
-det er vel en kombo av løsning og låsning?
-hva har dere erfaring med/fra eller vet er best av kiro/ fysio/manuell/osteopat?
-noen med oversikt over hvem man betaler egenandel hos og hvem man må betale fullt hos?
Andre med bekkenplager ennå?
Hva hjelper?
Rart hvor fort man glemmer fra tidligere.. [emoji849][emoji14]
Nå er jeg i uke 16 og det kjennes ut som jeg har tatt et belte rundt hoftene og strammet Alt jeg klarer. Det er konstant vondt rundt hele, uansett stilling og hva jeg gjør/ikke gjør. Mest vondt i ryggpartiet, men kjenner det også godt i skambeinet om jeg trykker lett på det. Blir verre ved gåing.
Så, over til spørsmålene:
-det er vel en kombo av løsning og låsning?
-hva har dere erfaring med/fra eller vet er best av kiro/ fysio/manuell/osteopat?
-noen med oversikt over hvem man betaler egenandel hos og hvem man må betale fullt hos?
Andre med bekkenplager ennå?
Hva hjelper?
Rart hvor fort man glemmer fra tidligere.. [emoji849][emoji14]