Bekkensmerter

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
Hei, sist jeg var gravid fikk jeg bekkenløsning ganske tidlig og ble sykemeldt fra jobb i hjemmesykepleien når jeg var 4 mnd på vei, siden det inneholder mye gåing, hjem som ikke er tilrettelagt og hus med mange trapper osv.

I de siste dagene ha jeg begynt å kjenne de første tegnene som jeg fikk sist, og i dag etter en trasketur i byen er jeg fullstendig ødelagt. Det er vondt i baken og fremmpå lårene ned  til knærne. umulig å finne en god ligge/sitte stilling :(

Jeg er nå 10 + 2 dager

Noen andre som kjenner det i bekkenet nå?

Jeg også kjenner det! Jeg var helt fin forrige svangerskap, helt til de siste ukene. Da klarte jeg ikke snu meg i senga engang. Det har sittet igjen hele tiden, så det overasker meg ikke at det kommer tidlig denne gangen..

Samme her,.. Hadde ingen plager sist å nå er de her.. 
Men er .litt forvirret for har hørt litt rundt og lest litt å stemmer liksom ikke helt... Har "bare" vondt tidvis og "bare" nederst i overgangen til setet. 

Bekkenet krangler denne gang også, ja.. Begynte tidlig sist også! Nå er det såppass kort tid siden fødsel, så dette svangerskapet blir sikkert deeeilig til bekkenet! :-/

kjenner det nederst i korsryggen, ikke behagelig!! Hadde det ganske kraftig sist gang... hadde håpt at det ikke kom sååå fort!!! Gå i ulendt terreng jenter!!! Beste treninga som finnes! Jeg skal dra med meg noen venniner å gå ett par ganger i uka, håper det hjelper på...

jeg kjenner det fortsatt etter 17 mnd etter forrigemannn, så her er det på stedet hvil. skal ikke overanstrenge meg før det gjør vondt i bekkenet. og må passe på litt hvordan jeg sitter/ligger. men jeg ligger stort sett på sofaen hele dagen (bortsett fra mine løpeturer inn til doskåla, eller at jeg kryper inn på kjøkkenet for å få i meg noe mat), så bekkenet krangler ikke mye foreløpig....

jada, her begynner bekkente og hangle mer og mer..
kjnte det på slutten sist også, men det gikk ganske bra alikevell.. trur nok det blir verre denne gangen ja.. :s

1 uke før forventet mens låste ryggen min seg, legen mente det var tidlig bekkenløsning, mens kiropraktoren mente det var kun en låsning i bekkenet. Jeg er usikker, har gått til kiropraktor lenge nå, og føler ikke at framgangen er helt det jeg skulle forvente... Tenker å prøve fysio å se hva de sier...

Men synes at det var litt vel tidlig å merke noe, noen som har noen erfaring med såå tidlige smerter?

Back
Topp