Bekkensmerter om natten

Doven

Andre møte med forumet
Hei! Har begynt å våkne av og til på natten med skikkelig sterke bekkensmerter. Kommer meg en tur på do og så tilbake i seng igjen og ligger med sterke smerter i rundt en time før det stopper. Det verker taktvis i hele bekkenet og oppover ryggen. Har noen opplevd lignende? :)
 
Hei! Har begynt å våkne av og til på natten med skikkelig sterke bekkensmerter. Kommer meg en tur på do og så tilbake i seng igjen og ligger med sterke smerter i rundt en time før det stopper. Det verker taktvis i hele bekkenet og oppover ryggen. Har noen opplevd lignende? :)

Jepp- jeg har langvarige bekkenproblemer (fikk det i første svangerskap for 8år siden og hatt det både i-og mellom svangerskap siden).

Ting som kan lindre er:
-Silkelaken og evt silkepysj (gjør det lettere å snu seg i sengen).

-Bbhugme-pute el mellom knær&ankler mens du sover på siden.

-God seng evt kun overmadrass. Vi kjøpte en seng fra wonderland med mulighet til å justere på hardhet i selve sengen, og fantastisk madrass og overmadrass på. Kostet skjorta, men jeg sover mye bedre etter vi fikk den (smertene er der absolutt fortsatt, men kan sove lenger økter uten å våkne opp av dem).

Ønsker deg lykke til! Håper du blir bedre:Heartred
 
Jeg våknet av å være stiv på utsiden av hoftene. Har kjøpt bbhugme pute, men redninga ble ei god, stor og kompakt sofa pute :hilarious:
Også må jeg ligge med bbhugme puta bak ryggen, når jeg ligger på siden. Slik at jeg får åpnet brystet bakover mot den. Ellers får jeg vondt i brystrtyggen :happy:
 
Back
Topp