jeg har så vondt i bekkenet om natta at det er vanskelig å sove våkner hver gang jeg skal snu meg. Noen tips flere som har vondt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har så vondt i bekkenet om natta at det er vanskelig å sove våkner hver gang jeg skal snu meg. Noen tips flere som har vondt ?
Føler med deg. Jeg har allerede hatt det problemet noen uker, men tror det har minsket ganske mye etter jeg begynte å sove med pute mellom bena! Prøv det. Jeg har en relativt stor og fast pute. .
nå forebygger jeg alt jeg kan med trening, fysioterapeut, puter her og der, de små tiltakene (fikk tips hos jordmor) og med å gå tur hver dag i ulendt terreng. Foreløpig fungerer tiltakene bra
Jeg har også mye vondt, men det ble mye bedre etter at jeg fikk BBhugme i hus! I begynnelsen lå jeg med den foran meg, med den mellom bena fra knærne og ned. I det siste har jeg lagt den bak ryggen som støtte, slik at jeg kan ligge halvveis på siden og halvveis på ryggen. Har den fremdeles mellom knærneHvis jeg vil snu meg på ryggen i løpet av natta legger jeg den under knærne, og Gud bedre for en forskjell det gjør!
Går du til fysioterapeut, forresten? Jeg går både på gruppetreninger for bekkenplager og til behandling, og det hjelper mye![]()