Bekkensmerter og kiropraktor?

Mini Marihøna

Forelsket i forumet
MayDay2021
Er det noen av dere som har god erfaring med kiropraktor eller fysioterapeut eller lignende ved vondt og stivt bekken under svangerskapet?
Har begynt å stivne/låse seg spesielt på venstre side og er helt blank på hva som kan hjelpe. Startet smålig for et par uker siden, lg jeg hat gått mere den siste uka enn store deler av svangerskapet ettersom formen begynner å lysne litt og været ute tillater det, men alt stivner når jeg setter meg igjen eller har ligget litt, uavhengig om det er i sofa, senga eller på gulvet.
Jeg sovna i senga til kommende storebror i kveld og var såvidt jeg kom meg opp igjen pga alt var stivnet og vondt, har vært helt jævlig siden da..

Føles som om noe på knekkes på plass liksom, men får ikke gjort noe selv heller for er redd å gjøre vondt verre.
 
Jeg går til kiropraktor jevnlig under svangerskapet. Funker veldig bra, plages lite denne gangen sammenlignet med forrige svangerskap. Vil absolutt anbefale det:)
 
Kan anbefale kiropraktor, det hjelper iallfall enormt mye for min del :happy:
 
Jeg går også jevnlig til kiropraktor, helt siden bekkenet låste seg lille julaften. Er helt nødvendig ellers så blir det så ille at jeg må gå med støtte føles det som.
 
Jeg har gått til fysioterapeut siden uke 20. Startet med hver 3 uke, så annenhver, og nå skal vi starte med en behandling i uken. Hadde aldri klart å fungere uten, da det bare har blitt verre og verre. Anbefaler sterkt behandling, eller vertfall en konsultasjon :happy:
 
Back
Topp