Bekkensmerter.... flere?

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Hadde bekkenløsning i svangerskapet, men smertene avtok litt mot slutten og siden fødselen har jeg vært helt fin... Men den siste uka (6-7 uker etter fødselen) har jeg hatt kjempevondt i symfysen og det blir bare verre... :-( Flere som har opplevd lignende?

Samboer har reist på jobb og kommer ikke hjem før til jul. I mellomtiden er jeg alene med barna, noe som medfører å drasse rundt med mini i bilstolen 2 ganger om dag (levere og hente storebror i bhg) og det kjennes ut som om bekkenet mitt revner totalt! Er også kjempevondt å snu meg i senga og å reise meg fra sittende stilling... :-( ÆSJ altså!!!!

huff, hørtes ikke godt ut. Hadde litt vondt i bekken/symfysen/rygg noen uker etter fødsel, men har gått over, husker ikke når, men er 2mndr sida fødsel nå.. så rundt uke 5 kanskje..

Jeg har samme erfaring som chaatzy, men har hørt andre som har fått plager noen uker etter fødselen. Kanskje du skulle tatt kontakt med legen og forhåpentligvis få henvisning til fysio e.l.?

Jeg hadde vondt i bekkenet noen uker etterpå. Det knaka når jeg gikk tur. :P Men nå kjenner jeg ingenting. Helt fint igjen.
Hadde nok vørt lurt å bestille en time hos lege og fått henvisning til fysio ja. Ta det nå før det blir altfor ille!

Hadde bekkenløsning, og har hatt en del smerter også etterpå. Men er veldig mye bedre nå etter 11 uker. :)

Hadde bekkenløsning i svangerskapet. Lillegull er 9 uker og har fortsatt vondt i bekkenet og symfysen. Det gjør mer vondt de dagene jeg er fysisk aktiv og stressa. Men med 3 barn er det ikke lett å ta det med ro :(

Ta kontakt med lege.
Jeg hadde helvette i svangerskapet, men det er borte nå :)

Be om hjelp så mye du får til. Du har ikke trilleavstand til bhg? Om det er bedre?

Hva med baby i bæresele istedet for å bære rundt på bilstolen? huff hørtes ikke godt ut

Ta kontakt med lege.
Jeg hadde helvette i svangerskapet, men det er borte nå :)

Be om hjelp så mye du får til. Du har ikke trilleavstand til bhg? Om det er bedre?

Hva med baby i bæresele istedet for å bære rundt på bilstolen? huff hørtes ikke godt ut
Så bra du har blitt bra da :-) , er jammen ikke godt!
Blir litt langt å trille til barnehagen dessverre. Bruker Manduca hjemme, men synes det blir mye pes å plukke ham opp av bilstolen for å sette ham i sela bare for å inn i bhg en tur og så tilbake i bilstolen. Han sovner nemlig gjerne og da blir det grining om jeg skal flytte på ham. Men takk for tips.

Ikke somla meg til legen enda, vil liksom tro det skal gå over og er uansett ikke så enkelt å gå til evt behandling da jeg ikke har noen som kan passe lille imens... Min kjære er jo til sjøs, bestemødrene er 1,5 times kjøring unna og alle venner jg evt kunne spurt er jo på jobb på dagtid... Av samme årsaker er det ikke så enkelt å be om hjelp til andre gjøremål heller, men det er heldigvis bare 3,5 uke til samboer skal være hjemme 3 uker igjen... ;-)

Hadde bekkenløsning i svangerskapet. Lillegull er 9 uker og har fortsatt vondt i bekkenet og symfysen. Det gjør mer vondt de dagene jeg er fysisk aktiv og stressa. Men med 3 barn er det ikke lett å ta det med ro :(
Er verre her også etter å ha vært mer aktiv.... Ikke så enkelt å ta med ro nei!! Håper vi begge er bedre snart!! Her er gubben klar på at vi skal ha en til og akkurat nå frister det ikke... :-p

Back
Topp