Bekkensmerter allerede?

Kinakål

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Augustbarna2024
Jeg tror jeg har fått bekkensmerter allerede. Det kjennes i alle fall veldig likt ut, men jeg er jo bare 7+6. Det er utrolig vondt å gå.
Har tidligere slitt mye med prolaps, men usikker på om det er det nå.
Noen flere som merker noe allerede, og har noen tips til noe som kan hjelpe?
 
Jeg tror jeg har fått bekkensmerter allerede. Det kjennes i alle fall veldig likt ut, men jeg er jo bare 7+6. Det er utrolig vondt å gå.
Har tidligere slitt mye med prolaps, men usikker på om det er det nå.
Noen flere som merker noe allerede, og har noen tips til noe som kan hjelpe?
Jeg har aldri hatt bekkensmerter med mine forrige svangerskapene, men skulle ønske at det er det jeg har enn å kaste opp dagen lang :yuck: :depressed: Håper at du blir bedre.

Det er dumt å si det, men kvalmen gjør meg gal. Har lest noen som har tatt abort pga oppkast og kvalmen. Jeg forstår dem godt.

God bedring, håper du får noe som hjelper litt med smerten.
 
Har alltid slitt med rygg og bekken. Og bekkenet har begynt å tulle seg tidlig alle gangene jeg har vært gravid. Kjenner verk i ryggen i tillegg til stråling nedover foten og en øm rastløs følelse i hele bekkenområdet. Har kjent det i nesten 2 uker allerede, og er 5+6 i dag. Med de tre store barna mine ble jeg avhengig av krykker iløpet av 2.semester
 
Jeg sliter med smerter i hovedsakelig korsryggen. Begynte i andre trimester forrige svangerskap og bedret seg etter vi mista. Har perioder etter dette der jeg har gått/stått/løftet mye fått vondt (hovedsakelig i forbindelse med mye jobb). Etter jeg ble gravid igjen har jeg slitt ekstremt mye med korsryggen igjen. Har fått time til fysio på torsdag slikt at jeg kan få lvelser på hvordan jeg kan styrke ryggen. De siste dagene har det vært konstant ubehag med smerter på de værste. Tenkte også å booke time hos lege i morgen (må bare psyke meg opp). Har ikke lyst å gå på en smell senere fordi jeg ikke tok tak i det tidlig. Selv om det er veldig ukomfortabelt å være hun som kommer med ryggsmerter i uke 5 liksom :nailbiting:
 
Anbefaler å kontakte fysioterapeut/osteopat/andre med kompetanse på rygg/bekkensmerter :) Her har vi endelig egen kvinneklinikk der det er fokus på plager i svangerskap, jeg gikk tidlig sist og fikk anbefalte øvelser og tips for å unngå forverring, det fungerte veldig bra for meg.
 
Back
Topp