Bekkensmertene jenter?

kosemor

Glad i forumet
Hvordangår det med de?
Selv har de hengt på siden jeg vasken bilen i går på dagen. Våknet et par ganger i natt og hadde litt verkende smerte.. Høyre side har hvert pyton i dag.. Ryddet klesskapet mitt og la meg på ryggen i senga mitt i ryddinga og gjorde drit vondt å ligge flatt samt at jeg hadde problemer med å gå med en gang.. Nå verker det selv om jeg sitter i en god stol i Skinka og fremsiden av h. Lår.. Legger jeg meg på ryggen på gulvet, greier jeg knapt å reise meg opp igjen.. Hvordan er det med dere?

Høres ut som låsning, kiropraktor hjelper på det :)
Jeg går til fysio og kiropraktor med løsning og låsning + betennelse i korsryggen pga låsningen. Var i går og er helt mørbanket i dag, skal igjen på fredag og knekkes fra korsrygg til nakke. Håper det holder det i sjakk i alle fall. Helt jævlig, går som om jeg har bleie :P

Jeg sliter veldig med bekkenløsning :( har fått konstatert bekkenløsning med gåvansker av fysioterapaut.
Det er pga veldig svai i ryggen og bekkenet mitt er blitt skjevt etter å ha gått og stått på to bein med forskjellig lengde.

I kveld er det vondt :( har vært på jobb, og det gikk forsåvidt noenlunde greit, men får igjen for det nå. Skjønner meg ikke på de smertene og sammenhengen, det er så ulogisk liksom! I går jobbet jeg i leiligheten i mange timer, det var vondt, men ikke pyton. Dagen før gikk jeg en km på tur og var helt gåen i bekkenet.

Jeg har til tider veldig vondt.
Vet heldigvis litt om hvilken stillinger og aktiviteter gjør at jeg får vondt i etterkant så jeg kan styre mest mulig unna disse. Også hjelper det med dobbelt glatt laken som letter meg å bevege meg på natta.
Har blitt 40% sykemeldt for å få hvile mer og skal også til fysoteropaut.

Går til fysiologi jeg å.. Hu skal snart begynne på bekkenet, driver med nakken nå

Har endel vondt her også! Er heldivis 100%sjukmeldt, så tror de har mye å si at jeg ikke gjør mer enn jeg orker! Har bekkenløsning med gangvansker + jeg begynner å få de som herer symfyse løsning? Har kjempe vondt i selve underlivet :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er sykemeldt med bekkenløsning, har presset meg alt for lenge på jobb, mye tunge løft og gåing da jeg jobber på sykehjem :/
Har vært hos fysioterapeut og fått øvelser som jeg skal gjøre, så får vi se...om det blir bedre eller verre..

Dere er nok ikke de eneste som har vondt nei. :( den siste tiden har høyreside av korsryggen bare blitt verre og verre. Heldigvis har jeg ikke en fysisk krevende jobb, men sitter mye på jobb og det er jo like ille. Funnet meg en del øvelser jeg skal være flink å gjøre hver dag fremover. Gjenstår å se om jeg blir bedre eller verre.

Sukk.. Jeg har også fått bekkenløsning. Utrolig kjedelig, med tanke på at jeg har en jobb som gjør at jeg er på beina hele dagen. Merker det skikkelig når jeg skal opp og ut av stolen sånn tusen ganger i timen.

Har en del vondt ja. Har gått ned fra 100% til 50% sykemelding på jobb. Orker ikke å være helt ødelagt når jeg har ei aktiv jente på 11 mnd hjemme som krever sitt.

Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 9, siste måneden har jeg også slete med låsninger og blitt 100% sykemeldt. Det har heldigvis hjulpet masse med sykemeldning og trening.

Jeg skulle sette med ned tidligere i dag, og da fikk jeg så grønnjævlig vondt i bekkenet, og det har ennå ikke gått over. Greier ikke sitte skikkelig, og brukte ti min på å komme meg ut av bilen :p har ikke opplevd det før, men kan det være bekken låsning?

Ja det sitrer nedover beina, sitter godt i korsryggen også.. Svir rett og slett. I dag skal jeg sitte på skolebenken i 6 timer.. :(

Back
Topp