Nå har jeg så bekkenløsning og smerten er så intens at jeg snart ikke vet forskjell på opp og ned, noen som har noen gode tips ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler sånn med deg!
Hadde det sånn for bare noen uker siden...
Har du varmepakke? Det kan lindre og få musklene til å slappe av.
Ellers blir det å holde deg i ro. Prøve å finne en ok stilling. Evt ta Paracet?
Tror kanskje jeg tar to Paracet også et bad, bare for å avlaste det litt. Men så er det det å komme seg opp av badekaret etter på dahaha
Jeg verker sånn i lysken,litt i magen og mest i ryggen.. Det er vondt å sitte-stå-gå og ligge... Finner ikke noe behagelig stilling. Alt er liksom på spreng:-( aner ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg...:-(
Tar meg en tur til legen no og ser at alt er Ok. Jeg er kvalm og føler meg litt feber syk.. Så greit å gå til legen så jeg slipper legevakt osv i helgen.Kjenner meg så godt igjen, jeg turte ikke å bade i går i redsel for p ikke komme opp igjenhaha men har den bbhugme ammeputa og den redder store deler av natten min! Anbefales!
Tar meg en tur til legen no og ser at alt er Ok. Jeg er kvalm og føler meg litt feber syk.. Så greit å gå til legen så jeg slipper legevakt osv i helgen.
Var ivf.. Så har fått penselin og fikk beskjed om å gå hjem å legge megHøres lurt ut! Masse lykke til hos legen!![]()
Var ivf.. Så har fått penselin og fikk beskjed om å gå hjem å legge meg![]()
Så da gjør vi det![]()
Jeg mente UviGjør det! viktig å ta vare på seg selv! Masse god bedring!![]()
Jeg mente Uvi![]()
Ivf= assistert befruktning
Uvi= urinveisinfeksjon
Snakk om gravide hodeHehe![]()
Du kan jo eventuelt ringe fysio og snakke med dem og få noen råd over Tlf? Ikke en lett situasjon det der. Jeg fikk beskjed om å gå turer i skog og mark (noe jeg elsker og pleier å gjøre), men hjelper lite nå når jeg får premature rier av å gå på butikkenTror det er bekkenet som plager meg også nå.. Det går liksom i symfysen og venusbegret, og stråler ut i lysken og litt ned i lårene..![]()
Så vidt jeg kan se er eneste behandling for dette fysioterapi? Og det er vel uaktuelt for meg som er sengeliggende med kort livmorhals![]()
Du kan jo eventuelt ringe fysio og snakke med dem og få noen råd over Tlf? Ikke en lett situasjon det der. Jeg fikk beskjed om å gå turer i skog og mark (noe jeg elsker og pleier å gjøre), men hjelper lite nå når jeg får premature rier av å gå på butikkenDet kan godt være de har noen gode råd til deg
![]()
Er den mantraen jeg gjentar til meg selv ogJa, får vel ringe inn på mandag å høre hva di sierheldigvis har jeg bbhugme puta så det går bra når jeg ligger
![]()
Skulle ønske jeg kunne gå mye turer i dette flotte været! Får spare energien til trilleturer i august![]()