Bekkenplager...

*Chill*

Forumet er livet
Æsj....jeg som har hatt et problemfritt sv.skap, og håpte jeg skulle slippe unna ryggplager da og sånn...
 Men neida, har vert skikkelig vond i bekkenet, når jeg går tur så verker det langt nedover beina og det smeller skikkelig i hoftene!
Nå i det siste har det blitt skikkelig plagsomt, når jeg sitter på gulvet så låser bekkenet seg og jeg klarer ikke å komme meg opp igjen! [8|] [:(]

Dro til legen og da var visst hele bekkenbunnen min "løs". Viser seg at den ikke har tålt belastningen med å ha en så stor baby inni magen,når jeg er såpass liten, og så plutselig ingenting... Så nå må jeg gå med fysioterapaut..[&o]

Å så kjedelig å få sånn nå som du bare skal kose deg og egentlig være ferdig med alle "plager" fra svangerskapet.
Håper fysioterapeuten kan hjelpe deg så du blir raskt god igjen! Det er utrolig hva kroppen vår må igjennom... Men det går som regel bra [:)]

Jeg hadde bekkenløsning nå i det siste svangerskapet, og noe henger igjen enda. Trener hos fysioterapeut to ganger i uka nå. Ingenting annet å gjøre enn å stabilisere med musklene rundt bekkenet.

Ja det er noe orntlig dritt...men håper det går kjapt over da... Fikk to prolaplser i ryggen under forrige fødsel...og det gikk jo bra det etter trening en stund!

Signerer den...går også til kiropraktor.Bekkenet har låst seg så jeg holder på å daue når jeg går i oppoverbakker.Da smeller det i hoftene for hvert skritt.Er en skikkelig plage!

Oj...kansje jeg skal prøve kiropraktor da?? er bare så redd for å gjøre vondt verre liksom....

Jeg har gått til kiropraktor jevnlig helt siden jeg var 8-9 år.Jeg har trange bekkenbein som låser seg så plutselig kunne jeg få et helt annet "gangalag".Før brukte min mor å bestille time til meg når jeg begynte å gå rart[;)]nå har jeg blitt så gammel at jeg greier det selv[;)]he he..

Jeg blir et helt annet menneske etter noen behandlinger hos kiropraktor,så jeg anbefaler deg å prøve.

Back
Topp