Bekkenplager

Skippy

Flørter med forumet
Her har allerede bekkanplagene begynt å melde seg og det kan det jo hende det har gjort hos flere, så la oss dele gode råd!

Jeg prøver å ikke bære tungt og korte ned skrittlengde når jeg går. Har også hørt at man skal sitte når man tar på sokker og sko, og sette seg inn i bilen med rumpa først, for å unngå at man har all vekten på ett ben eller setter bena for langt ut fra kroppen.

Flere?
Gjerne også om noen vet om øvelser eller annet som hjelper på smertene :Heartpink

Jeg har mye bekkenplager (utenom svangerskapet). Har gått med en skade over mange år, for et par år siden fant jeg en fantastisk dame som driver med mobilisering av bekken, fikk masse hjelp av henne. Gikk til det regelmessig og nå går jeg til oppfølging. Er en del øvelser som er gode for meg, og om jeg skal få smerter igjen gjør jeg bare en ny mobilisering hos henne.. Det er flere som driver med mobilisering av bekken vet jeg, så kanskje det er noe å søke opp om er i nærheten av deg???

Jeg har mye bekkenplager (utenom svangerskapet). Har gått med en skade over mange år, for et par år siden fant jeg en fantastisk dame som driver med mobilisering av bekken, fikk masse hjelp av henne. Gikk til det regelmessig og nå går jeg til oppfølging. Er en del øvelser som er gode for meg, og om jeg skal få smerter igjen gjør jeg bare en ny mobilisering hos henne.. Det er flere som driver med mobilisering av bekken vet jeg, så kanskje det er noe å søke opp om er i nærheten av deg???
Takk for tipset! Jeg har tidligere gått til en veldig flink naprapat, så kanskje jeg skal ta en tur dit igjen. De driver med det mener jeg :)

Har de siste dagene kjent at bekkenet begynner å skrangle. Har plagdes før i mine graviditeter, men ikke så her tidlig tror jeg. Er 12 uker imorgen, men tredjegangs. Kjennes litt ut som at lårfestene på begge sidene er "løse" :p

Har de siste dagene kjent at bekkenet begynner å skrangle. Har plagdes før i mine graviditeter, men ikke så her tidlig tror jeg. Er 12 uker imorgen, men tredjegangs. Kjennes litt ut som at lårfestene på begge sidene er "løse" :p
Jeg er bare 11+2 og førstegangs :p Men jeg har vært plaget en del med rygg og bekken tidligere da. Her kjennes deg ut som jeg skal skli fra hverandre når som helst :bored:

Back
Topp