Bekkenplager?

regnbue

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Noen her som har begynt å merke noe av bekkenløsning?

Jeg har slitt med somme bevegelser i dag, kjennes ut som knivstikk mellom hoftekule og rumpa, samme som sist men då fekk jeg de ikke før i uke 20++. Er bare i snart uke 9 nå.

Kjenner også knivstikk i rompa mot slutten av arbeidsdagen. Fikk ikke vondt i bekkenet før slutten av første svangerskap. Håper det ikke blir verre!!

Har hatt vondt i ene siden/hoften helt siden jeg ble gravid. Aldri hatt plager med det før. Leste at det kanskje kunne være hormonelt i forbindelse med graviditeten?

Jeg har hatt bekkenløsning i over 3 uker og derfor sykemeldt. Er i dag 11+2. Veldig smertefullt.

Hvordan kjennes bekkenløsning ut? Jeg har de siste dagene hatt en del strålende smerter i rumpen/hoften, men bare på én side. Foreløpig ingenting som hemmer meg i hverdagen, men jeg har jo ferie nå og rolige dager. Noe jeg kan gjøre for å forebygge?

Hvordan kjennes bekkenløsning ut? Jeg har de siste dagene hatt en del strålende smerter i rumpen/hoften, men bare på én side. Foreløpig ingenting som hemmer meg i hverdagen, men jeg har jo ferie nå og rolige dager. Noe jeg kan gjøre for å forebygge?
For meg hjalp det mye med bekkenbelte kjøpt på apoteket og varmepose på kvelden. Jeg hadde mye låsninger, vondt i lysken og «skambeinet». Følte også at beina svikta mye

Har vært plaget i dag også! [emoji51] 9+6 i dag. Håper ikke dette utvikler seg så mye mer..

Har fått en smerte i ryggen, like under bh'en! Alt er vondt /ubehagelig, spesielt når jeg sitter[emoji20] . andre som har opplevd lignende? Aldri hatt det sånn før..

Back
Topp