Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som sliter med bekkenplager?
Fikk i dag påvist løsning i bekkenet på venstre side så tydelivis ikke rart at jeg har hatt vondt. Hva ble andre anbefalt for å forebygge?
Jeg har veldig vondt i venstre side.. Har fått
Time hos kiropraktor så håper Det kan hjelpe, for nå må jeg bite tenka sammen når jeg må gå
Ble frarådet kiropraktor av jordmor ble henvist til fysioterapaut som hadde spesialisert seg på svangerskapsplager...
Har fått noen øvelser hos fysio som jeg prøver å gjøre hjemme, tips om å bruke bekkenbelte når jeg står og går mye (legen er ikke like begeistret for det tipset), lytte til kroppen og ta nok pauser.
Annen fysio (som har gravidtrening i basseng) sier at knipeøvelser er de første og viktigste øvelsene hun ber gravide med bekken problemer (egentlig alle gravide) om å gjøre.
Kusinen min endte opp på krykker pga bekkenet da hun var gravid fordi hun sprang etter bussen en dag, så hun ba meg om å ikke springe (ikke at jeg tror det blir et problem, for her går det bokstavelig tregt fremover )
Hvorfor er legen din i mot bekkenbelte? Jeg har brukt det i de andre svangerskapene, men jeg gav det selvfølgelig bort i høst før jeg visste at jeg var gravid og har ikke tatt meg råd til et nytt