Bekkenplager

Barnslig

Glad i forumet
Kan man bære på seg bekkenplager??
Vi holder på å flytte og jeg har kanskje anstrengt meg litt mer enn jeg burde, nå har jeg smerter i ene sia som går nedover rumpa og videre ned i benet...... Håper det går over av seg selv, men når det begynner å bli bedre kommer det tilbake bare jeg gjør små ting som å skru opp en gardinstang el.

Høres ut som isjiassmerter.. Iler det til? Hvis det ikke gir seg kan du få deg en henvisning til fysio eller gå til kiropraktor.

Men kan nok uansett være lurt av deg å unngå å gjøre det du kjenner trigger det! :)

Kan man bære på seg bekkenplager??
Vi holder på å flytte og jeg har kanskje anstrengt meg litt mer enn jeg burde, nå har jeg smerter i ene sia som går nedover rumpa og videre ned i benet...... Håper det går over av seg selv, men når det begynner å bli bedre kommer det tilbake bare jeg gjør små ting som å skru opp en gardinstang el.
Sikkert lett å få noe i klem og eller overbelaste bekkenet. Skjer meg mer og mer nå. I går ble jeg gåen av å reise til jobb ned PC og veske bare...

Tenker jeg tar en time hos kiropraktor, trodde det var bedre I dag tidlig, men etter en time på jobb kom det tilbake.

Back
Topp